Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 16.10.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Jubilejní sborník
Biografie
Vydání první
Praha : Academia, 2021
xli, 239 stran : ilustrace ; 20 cm

objednat
ISBN 978-80-200-3219-5 (brožováno)
Galileo ; svazek 77
angličtina
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
001648605
Úvodní slovo překladatele ...IX // Autorčina předmluva k jubilejnímu vydání ...XI // Úvod redaktora ediční řady k jubilejnímu vydání ...XVIII // Poznámka k jubilejnímu vydání ...XXI // předmluva ...XXII // Poděkování ...XXVII // Úvod ...XXXI // 1. Odčítání s přeskupováním: přístupy k výuce tématu ...1 // Přístup amerických učitelů: půjčování versus přeskupování ...2 Přístup čínských učitelů: „rozkládání jednotky vyššího řádu" ...8 // Diskuse ...26 // Shrnutí ...33 // 2. Násobení víceciferných čísel: práce s chybami žáků ...34 // Přístup amerických učitelů: zarovnávání versus rozdělení na tři úlohy ...35 Přístup čínských učitelů: rozvíjení pojmu řádu číslice ....47 Diskuse ...63 Shrnutí ...66 // 3. Tvorba interpretací: dělení zlomkem .. . 67 // Výkony amerických učitelů při provádění výpočtu ...67 Výkony čínských učitelů při provádění výpočtu ...70 Jak američtí učitelé interpretovali dělení zlomkem ...78 Přístup čínských učitelů k významu dělení zlomkem ...87 Diskuse ...98 Shrnutí ...100 // 4. Prozkoumávat nové znalosti: vztah mezi obvodem a obsahem 102 // Jak novou myšlenku zkoumali američtí učitelé ...103 Jak novou myšlenku zkoumali čínští učitelé ...110 Diskuse ...126 Shrnutí ...129 // 5. Znalosti obsahu: důkladné porozumění matematickým základům 130 // Obraz znalostí čínských učitelů napříč tématy: co tvoři jejich matematickou podstatu? ...131 // Znalostní balíčky a jejich klíčové součásti: rozumět průběžným souvislostem v učení ...138 Elementární matematika jako matematický základ ...140 Důkladné porozumění matematickým základům ...143 Shrnutí ...150 // 6. Důkladné porozumění matematickým základům: kdy a jak se ho dosáhne? ...153 //
Kdy se dosahuje důkladného porozumění matematickým základům: co skupiny lidí bez učitelské praxe věděly o čtyřech diskutovaných tématech ...154 // Důkladné porozumění matematickým základům: jak ho dosáhnout ...158 Shrnutí ...173 // 7. Závěr ...175 // Zaměřte se současně na znalosti učitele a na učení se žáka ...177 // Posilujte u učitelů interakci mezi studiem školské matematiky // a studiem, jak školskou matematiku učit ...179 // Změňte zaměření přípravy učitelů ...181 // Pochopte roli, kterou v reformě mohou mít kurikulární materiály včetně učebnic ...182 // Pochopte klíč k reformě: interakce ve třídě, ať mají jakoukoli formu, musejí být zaměřené na matematiku, která je podstatná ...184 // Dodatek ...188 Literatura ...190 // Překlenování polarizací: Jak kniha Znát a učit elementární matematiku vstoupila do americké matematiky a do debat o vzdělávání v matematice ...199 Reakce na článek "Překlenování polarizací: Jak kniha Znát a učit elementární matematiku vstoupila do americké matematiky a do debat o vzdělávání v matematice’’ ...231 Jmenný rejstřík ...233 Věcný rejstřík ...236
(OCoLC)1260122978
cnb003263653

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC