ÚVOD ...5 // KAPITOLA 1. SYSTÉMOVÉ ROZPOZNÁNÍ KLIENTA ...7 // KAPITOLA 2. ROZDÍLNOST V PŘÍSTUPECH KE KLIENTOVI. NEJEDNOTNOST TÝMU ...10 // KAPITOLA 3. KDO JSEM? A JAK BÝT DOBRÝM PRACOVNÍKEM V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH? ...17 // KAPITOLA 4. S KÝM JSEM ...22 // KAPITOLA 5. CO SE ODE MĚ OČEKÁVÁ ...25 // Teoretický rámec terapeutické a krizové situace ...26 // Preventivní modely, terapeutické důsledky a krizové scénáře - praxe ... 29 // Jak motivovat klienta k jakékoliv volnočasové aktivitě? ...34 // Jak vymyslet novou aktivitu? ...35 // Nevyhýbejme se aktivitám s pasivním zapojením ...37 // Jak nastavit dobrý motivační systém? ...40 // KAPITOLA 6. RŮZNORODOST PŘÍSTUPŮ V PRAXI - ROZHODOVACÍ DIAGRAMY ...41 // Doteky ...41 // Úklidy ...46 // ZÁVĚR ...52