Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.07.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:1x 
BK
Příručka
1. vydání
V Brně : Lingea, 2022
268 stran : ilustrace ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-7508-715-7 (brožováno)
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obálkový podnázev: jak využít sociální média k oslovení, získání a udržení zákazníků
Terminologický slovník
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
001659517
Přehled schémat 7 // Úvod: Jak tuto knihu používat 9 // Komu je tato kniha určena 9 // Proč jsem tuto knihu napsala 9 // Co kniha obsahuje 10 // Jak je kniha strukturována 10 // Role sociálních médií v podniku // Náš život v sociálních médiích 16 // Měření sociálních médií 18 // Budoucnost sociálních médií 19 // Zdroje 21 // Integrované zapojeni zákazníku 22 // Tradiční marketingový trychtýř 22 // Cesta zákazníka v digitálním marketingu 25 // Oboustranně úspěšný nákup 29 // Emocionální pouto mezi zákazníky a značkami 31 // Zapojení zákazníků a sociální média 33 // Jakou úroveň zapojení byste měli očekávat? 34 // Zapojení zákazníků v praxi 40 // Zdroje 45 // Obchodní modely v digitálním věku 46 // Obchodní strategie v digitálním věku 50 // Rámce strategického plánování 54 // Vytváření cílů SMART 60 // Měření sociálních médií a KPI 61 // Zdroje 62 // Porozumění publiku 63 // Zákazník, spotřebitel, sledující? 64 // Co je naslouchání sociálním médiím? 78 // Dark sociál 89 // Vytváření profilů 91 // Profily B2B 94 // Globální publika v sociálních médiích 94 // Zdroje 96 // Proč je důležité vytvořit vhodnou přítomnost značky v sociálních médiích 98 // Jak demonstrovat účel vaší značky 99 // Co je obsahový marketing? 100 // Jak využít integrovaného obsahového marketingu k reprezentaci značky v oblasti sociálních médií 101 // Využití obsahového marketingu k vyvolání akce a zapojení 110 // Využití behaviorální ekonomie k vyvolání akce a zapojení 114 // Zvýšení loajality zákazníků prostřednictvím sociálních médií 118 // Komunity a loaj alita vůči značce 118 // Zdroje 122 // Začínáme s výběrem kanálů 123 // Přístup založený na publiku, značce a kampaních 124 // Pochopení publika 127 //
Připravení půdy pro značku 129 // Realizace kampaní 130 // Kritéria výběru kanálu sociálních médií 133 // Použití šablon pro výběr kanálů sociálních médií 145 // Zdroje 150 // Proč kampaně v sociálních médiích měřit? 151 // Úrovně měření 151 // Klíčové metriky sociálních médií na úrovni taktiky 153 // Posouzení důležitosti různých metrik 154 // Nejdůležitější výpočty měření na strategické a obchodní úrovni 156 // Zdroje 172 // Význam influencer marketingu 173 // Co je to influencer? 174 // Zákazníci jako influenceři 180 // Hlavní cíle pro influencery 181 // Využití influencerů k budování přítomnosti značky 185 // Využití služeb influencerů při realizaci kampaní 191 // Výběr influencerů pro splnění vaší strategie 192 // Přezkoumání profilů influencerů 193 // Měření vlivu 193 // Falešní, nebo skuteční sledující? 194 // Zdroje 196 // Jak sociální média změnila řízení dobré pověsti 198 // Principy řízení dobré pověsti 200 // Řízení dobré pověsti v praxi 201 // Když se všechno pokazí: krize a dobrá pověst 202 // Jak může dobré krizové řízení skutečně pomoct 204 // Krizové plánování pro vaše podnikání 205 // Plán krizové komunikace 206 // Prevence krizí: vedení, kultura a autenticita 207 // Zdroje 212 // Integrace sociálních médií 213 // Umělá inteligence, roboti a hlasové technologie 217 // Sociální ekosystémy 220 // Organizační agilita 223 // Facebook 225 // Závěr 229 // Zdroje 230 // Dodatek 1 231 // Dodatek 2 235 // Glosář 243 // Rejstřík 261
(OCoLC)1335743806
cnb003418779

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC