Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
London ; New York : Routledge, 2005
1 online resource (x, 244 p.)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 0415320992 (hbk. : alk. paper)
ISBN 041532100X (pbk. : alk. paper)
Contesting early childhood series
Includes bibliographical references (p. [218]-236) and index
Journeys to activism : becoming poststructurally reflective about truth -- Confronting a ’will to truth’ : troubling truths of the child poststructurally -- Mapping classroom meanings : engaging the tactics of deconstruction locally -- Deliberately practising for freedom : tactics of rhizoanalysis -- Seeking the ’otherwise’ : re-meeting relations of ’race’ in early childhood classroom histories -- Imagining professional learning for a change : becoming again in critically knowing communities.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001681694
full
(Au-PeEL)EBL198470
(CaONFJC)MIL22437
(CaPaEBR)ebr10162903
(MiAaPQ)EBC198470
(OCoLC)437057481

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC