Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
New York, New York ; Oxford, [England] : Oxford University Press, 1989
1 online resource (289 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780198021650 (electronic bk.)
ISBN 9780195049640
Communication and Society
Print version: Montgomery, Kathryn C. Target : prime time : advocacy groups and the struggle over entertainment television. New York, New York ; Oxford, [England] : Oxford University Press, c1989 xiii, 272 pages Communication and society (New York, N.Y.) ISBN 9780195049640
Includes index
001689908
full
(Au-PeEL)EBL272777
(CaONFJC)MIL52473
(CaPaEBR)ebr11303253
(MiAaPQ)EBC272777
(OCoLC)476012509

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC