Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Armonk, N.Y. : M.E. Sharpe, c2006
1 online resource (viii, 156 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 0765617293 (cloth : alk. paper)
Includes bibliographical references and index
Preface and acknowledgments -- What is account planning? -- Situation analysis -- Understanding the customer -- Defining the target market -- Defining the benefit -- Brand personality -- Brand positioning -- The creative brief -- Media and account planning -- Measuring success -- Business-to-business case study: Recon software -- Packaged-goods case study: Chiffon margarine -- Retail case study : Kmart and Sears -- Index -- About the authors.
Contents -- Preface and acknowledgments -- What is account planning? -- Situation analysis -- Understanding the customer -- Defining the target market -- Defining the benefit -- Brand personality -- Brand positioning -- The creative brief -- Media and account planning -- Measuring success -- Business-to-business case study: recon software -- Packaged goods case study: chiffon margarine -- Retail case study : Kmart and Sears -- Index.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001694170
full
(Au-PeEL)EBL302399
(CaONFJC)MIL91279
(CaPaEBR)ebr10178054
(MiAaPQ)EBC302399
(OCoLC)437183431

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC