Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Lincoln : University of Nebraska Press, [2006]
1 online resource (278 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780803207387 (e-book)
ISBN 0803264690 (pbk. : alk. paper)
ISBN 9780803264694
ISBN 9780803264694 (pbk. : alk. paper)
Print version: Castle, George. Baseball and the media : how fans lose in today’s coverage of the game. Lincoln : University of Nebraska Press, [2006] xii, 262 pages ; 22 cm ISBN 9780803264694
A long, strange journey to the press box and clubhouse -- Old-time players and scribes -- The baseball beat writer -- Celebrity players or upstanding role models? -- Not baseball’s golden children -- Latroy and Carl as Jekyll and Hyde -- A lot less chewin’ the fat with managers -- All the news that’s not fit to print -- The red and blue states of baseball journalism -- The politics of baseball media -- Chicago a toddlin’, but soft, baseball media town -- No-shows in the press box and clubhouse -- Sports-talk radio -- No more Harry Carays -- Old versus new media -- Afterword.
001698435
full
(Au-PeEL)EBL335900
(CaPaEBR)ebr11262383
(MiAaPQ)EBC335900
(OCoLC)437204600

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC