Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Bloomington : Indiana University Press, c2009
1 online resource (254 p.)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 0253221226 (pbk. : alk. paper)
ISBN 0253353637 (cloth : alk. paper)
ISBN 9780253221223 (pbk. : alk. paper)
ISBN 9780253353634 (cloth : alk. paper)
Includes bibliographical references (p. [227]-237) and index
Introduction: the spectacle of televised war -- High concept, media conglomeration, and commercial news -- The high-concept war narrative -- Intertextuality, genres, and stars -- War characters -- The look and sound of high-concept war coverage -- The marketing of the 2003 invasion of Iraq -- Conclusion: the narrative exits screen right, the coverage fizzles, and news is what, exactly?
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001712052
full
(Au-PeEL)EBL474476
(CaONFJC)MIL231974
(CaPaEBR)ebr10408623
(MiAaPQ)EBC474476
(OCoLC)499451992
GBA992229

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC