Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
1st ed.
San Francisco : Berrett-Koehler Publishers, 2009
1 online resource (273 p.)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 1576759016 (pbk. : alk. paper)
ISBN 9781576759011 (pbk. : alk. paper)
A BK business book
Includes bibliographical references (p. 243-251) and index
The age of apology -- Why we apologize and what it accomplishes -- Recognition -- Responsibility -- Remorse -- Restitution -- Repetition -- When, where, and how to apologize -- How to accept (and reject) an apology -- Apology and forgiveness -- Obstacles to wholehearted apology -- The best apology possible : ten apology do’s and don’ts -- Talking about apology : frequently asked questions -- What can I do now? Five apology practices.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001713325
full
(Au-PeEL)EBL483752
(CaONFJC)MIL230062
(CaPaEBR)ebr10315417
(MiAaPQ)EBC483752
(OCoLC)449521239
GBA930828

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC