Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Leiden ; Boston : Brill, 2010
1 online resource (xi, 233 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9789004186071 (electronic bk.)
ISBN 9789004186033 (alk. paper)
IJS studies in Judaica, ISSN 1570-1581 ; v. 11
Includes bibliographical references and index
Introduction : longing, belonging and the making of Jewish consumer culture / Nils Roemer and Gideon Reuveni -- Jewish consumer culture in historical and contemporary perspective / David Biale -- German-Jewish spatial cultures : consuming and refashioning Jewish belonging in Berlin, 1890-1910 / Sarah E Wobick-Segev -- Jewish identity, mass consumption, and modern design / Elana Shapira -- Longing and belonging : French impressionism and Jewish art patronage / Veronica Grodzinski -- Advertising, Jewish ethnic marketing and consumer ambivalence in Weimar Germany / Gideon Reuveni -- Jews as consumers and providers in provincial towns : the example of Linz and Salzburg, 1900-1938 / Michael John -- How to cook in Palestine : Kurfurstendamm meets Rehov Ben Jehuda / Joachim Schlor -- Toyre fun skhoyre, or, i shop, therefore i am : the consumer cultures of American Jews / Jeffrey Shandler -- Consuming identities : German-Jewish performativity after the Schoah / David Brenner.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001723649
full
(Au-PeEL)EBL634944
(CaONFJC)MIL295286
(CaPaEBR)ebr10439167
(MiAaPQ)EBC634944
(OCoLC)704665456

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC