Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Aldershot, England ; Burlington, Vt. : Gower, 2006
1 online resource (xiii, 198 p.) : col. ill., port
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781409427605 (electronic bk.)
ISBN 0566086433 (alk. paper)
ISBN 9780566086434 (alk. paper)
Includes bibliographical references (p. [197]-198)
Introduction -- 1. Personal goals and objectives -- 2. Analyzing the market and devising a strategy -- 3. Developing your content -- 4. Winning attention -- 5. Making the best use of language -- 6. Design : choosing style -- 7. Design : layout -- 8. Designing diagrams and charts -- 9. Devising direct mail that gets good responses -- 10. Using images and illustrations -- 11. Creating emotional impact -- 12. Improving your branding skills -- 13. Adapting to a professional role -- 14. Becoming more resourceful -- 15. Marketing internally -- 16. Communicationg externally -- 17. Maximizing your impact -- 18. Mobilizing external support -- 19. Developing the project strategy -- 20. Implementing the project -- 21. Becoming a project leader -- 22. Action.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001724015
full
(Au-PeEL)EBL647644
(CaONFJC)MIL296349
(CaPaEBR)ebr10438443
(MiAaPQ)EBC647644
(OCoLC)700706393

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC