Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Boca Raton : CRC Press, 2011
1 online resource (xxiii, 283 p.) : ill., port
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781439853740 (electronic bk.)
ISBN 9781439853733 (hardcover : alk. paper)
Includes bibliographical references
Media, crisis, and new reporting tools -- What is a crisis? -- Unfolding crisis -- Crisis is triggered -- A crisis stops the show -- Case in point: Virginia Tech -- The role of media in a crisis -- Social, interactive, and everywhere all the time -- Today’s news from multiple platforms -- Old media play a role in the social media revolution: social or leave -- Power to the people: the rise of hyperlocal news -- Mainstream media are still a factor -- Social media’s role in crisis -- Media ethics? what drives traditional media behavior -- Twitter: is it a fad or the "8 bazillion pound gorilla?" -- Overview -- Background.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001726591
full
(Au-PeEL)EBL681296
(CaONFJC)MIL327958
(CaPaEBR)ebr10461077
(MiAaPQ)EBC681296
(OCoLC)710992657

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC