Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, Inc., 2011
1 online resource (363 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781118061275 (electronic bk.)
ISBN 9781118019092
Print version: Levinson, Jay Conrad. Guerrilla marketing for job hunters 3.0 : how to stand out from the crowd and tap into the hidden job market using social media and 999 other tactics today. Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, Inc., c2011 xli, 317 pages ISBN 9781118019092
Includes index
001729118
full
(Au-PeEL)EBL707797
(CaONFJC)MIL572460
(CaPaEBR)ebr10830399
(MiAaPQ)EBC707797
(OCoLC)794326259

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC