Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, 2013
1 online resource (v, 218 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781118420232 (electronic bk.)
ISBN 9781118356913 (cloth : alk. paper)
Includes bibliographical references and index
Strategy: creating and destroying customer value -- Doing the right things for the wrong reasons -- Not all customers are good customers -- When customers speak who hears them? -- Input is vital but involvement multiplies the value -- It takes two -- Customer focus is a process, not an event -- Culture, the soft stuff is the hard stuff -- Managing change, performance & talent -- Leveraging your culture and value chain.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001743950
full
(Au-PeEL)EBL947568
(CaONFJC)MIL402763
(CaPaEBR)ebr10615072
(MiAaPQ)EBC947568
(OCoLC)809456974

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC