Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 25.02.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
2nd ed.
Chichester, West Sussex, U.K. : Wiley, 2012
1 online resource (xiv, 294 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781118374818 (electronic bk.)
ISBN 9781118374061
Includes bibliographical references and index
Shifting of power in the value chain -- Differences between manufacturers and retailers -- The fragility of a marketing orientation -- Retailers and the marketing concept -- The battle for mindspace and shelfspace -- The battle for mindspace -- The battle for shelfspace -- Creating a sustainable retail differential advantage -- Private label -- Trade marketing -- Internationalisation and emerging markets -- E-retailing -- The new order and its challenges.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2016. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001745583
full
(Au-PeEL)EBL977281
(CaONFJC)MIL386217
(CaPaEBR)ebr10582604
(MiAaPQ)EBC977281
(OCoLC)806204710

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC