Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 25.02.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
New York : Routledge, 2013
1 online resource (xiv, 280 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780203106235 (electronic bk.)
ISBN 9780415889117 (alk. paper)
Routledge interpretive marketing research ; 16
Includes bibliographical references and index
pt. I. Marketers’ sacralisation of the mundane -- pt. II. Consumers’ search for spiritual meanings in consumption of the mundane -- pt. III. The commodification of the spiritual -- pt. IV. The consumption of spiritual goods -- pt. V. Issues of method and representation.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001749299
full
(Au-PeEL)EBL1039328
(CaONFJC)MIL395598
(CaPaEBR)ebr10611711
(MiAaPQ)EBC1039328
(OCoLC)814694024

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC