Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Walnut Creek, CA : Left Coast Press, [2013]
1 online resource (144 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781611329872 (electronic bk.)
ISBN 9781611329858 (hardback)
ISBN 9781611329865 (paperback)
Print version: Berger, Arthur Asa. Dictionary of advertising and marketing concepts. Walnut Creek, CA : Left Coast Press, [2013] 141 pages ISBN 9781611329865
Includes bibliographical references
"From AdBusters to viral marketing, this brief dictionary of ideas and concepts contains over 100 extended, illuminating entries to bring the novice up to speed on the advertising/marketing world and the ideas that underlie it. For the neophyte professional, it describes the various players and strategies of the industry. For the student, it summarizes the key ideas of the most important cultural theorists introduced in advertising and marketing courses. For everyone, it helps explain the cultural, economic, and psychological role that advertising concepts play in society. A handy introduction for students and a quick reference for young professionals"-- Provided by publisher..
001764475
full
(Au-PeEL)EBL1378900
(CaPaEBR)ebr10759565
(MiAaPQ)EBC1378900
(OCoLC)861541230

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC