Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 25.02.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
New York : Routledge, 2005
1 online resource (190 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781315024431 (electronic bk.)
ISBN 0415951313 (hb : alk. paper)
ISBN 0415951321 (pb : alk. paper)
ISBN 9780415951319
Positions : education, politics, and culture
Print version: Molnar, Alex. School commercialism : from democratic ideal to market commodity. New York : Routledge, 2005 ix, 177 pages ; 21 cm. Positions : education, politics, and culture ISBN 9780415951319
Includes bibliographical references and index
Every child a consumer -- The sky’s the limit: trends in schoolhouse marketing since 1990 -- Eat, drink, and be diabetic: using schools to promote illness -- Controlling the masses vs. liberating them: Edward Bernays and John Dewey considered -- Whittle or virtually nothing: the emergence of Edison schools and knowledge universe -- Futures trading: buying and selling education in the global marketplace.
001764987
full
(Au-PeEL)EBL1395421
(CaONFJC)MIL517910
(CaPaEBR)ebr10764280
(MiAaPQ)EBC1395421
(OCoLC)870590407

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC