Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Stanford, California : Stanford University Press, [2014]
1 online resource (249 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780804792431 (electronic bk.)
ISBN 9780804789486 (cloth : alk. paper)
Print version: Brouillette, Sarah. Literature and the creative economy. Stanford, California : Stanford University Press, [2014] ix, 238 pages ISBN 9780804789486
Includes bibliographical references and index
The creative class and cultural governance -- Work as art, art as life -- The psychology of creativity -- Economy and pathology in Aravind Adiga’s The white tiger and Monica Ali’s In the kitchen -- Economy and authenticity in Daljit Nagra’s Look we have coming to Dover! and Gautam Malkani’s Londonstani -- The strange case of the writer-consultant -- Valuing the arts in Ian McEwan’s Saturday.
001771883
full
(Au-PeEL)EBL1632049
(CaPaEBR)ebr10837144
(MiAaPQ)EBC1632049
(OCoLC)870589250

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC