Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 25.02.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
England ; New York : Continuum, 2007
1 online resource (209 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781441119018 (e-book)
ISBN 0826493440 (hardcover)
ISBN 9780826419880
ISBN 9780826493446 (hardcover)
Continuum studies in education
Print version: Ellis, Viv. Subject knowledge and teacher education : the development of beginning teachers’ thinking. England : Continuum, 2007 xii, 196 pages ; 25 cm. Continuum studies in education ISBN 9780826419880
Includes bibliographical references (pages [171]-183) and index
001778495
full
(Au-PeEL)EBL1748518
(CaONFJC)MIL615662
(CaPaEBR)ebr10866963
(MiAaPQ)EBC1748518
(OCoLC)893330997

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC