Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 25.02.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
[Place of publication not identified] : 50Minutes, [2015]
1 online resource (28 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9782806262400 (electronic bk.)
ISBN 9782806262417
Gestion & marketing ; Numero 2
Print version: Makki, Layal. Cycle de vie des produits et les quatre phases-cles : quelles strategies supporter, a quel moment et pour quel produit? [Place of publication not identified] : 50Minutes, c2015 28 pages Gestion & marketing. English ; Numero 2. ISBN 9782806262417
001789313
full
(Au-PeEL)EBL2030176
(MiAaPQ)EBC2030176
(OCoLC)908074703

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC