Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Milwaukee, Wisconsin : ASQ Quality Press, 2009
1 online resource (136 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780873897754 (electronic bk.)
ISBN 0873897757 (hc)
ISBN 9780873897754 (hc)
Print version: Goldstein, Sheldon D. Superior customer satisfaction and loyalty : engaging customers to drive performance. Milwaukee, Wisconsin : ASQ Quality Press, 2009 xii, 124 pages ; 24 cm ISBN 9780873897754
Includes bibliographical references and index
001795962
full
(Au-PeEL)EBL3002665
(CaPaEBR)ebr10929632
(MiAaPQ)EBC3002665
(OCoLC)893682642

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC