Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
London [England] ; New York, New York : Routledge, 2016
1 online resource (382 pages) : illustrations, tables
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781317023043 (electronic bk.)
ISBN 9780566092442
Print version: Conrad, Christian A., 1966- New brand spirit : how communicating sustainability builds brands, reputations and profits. London [England] ; New York, New York : Routledge, 2016, c2013 xxiii, 323 pages ISBN 9780566092442
Includes bibliographical references at the end of each chapters and index
001847506
full
(Au-PeEL)EBL4436110
(CaPaEBR)ebr11488268
(MiAaPQ)EBC4436110
(OCoLC)1018171460

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC