Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Hamburg, [Germany] : Diplomica Verlag, 2016
1 online resource (78 pages) : illustrations (some color), graphs
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9783959343688 (electronic bk.)
ISBN 9783959348683
Print version: Garzotto, Marta. Social media marketing : entwicklung von marketingstrategien fur Unternehmen. Hamburg, [Germany] : Diplomica Verlag, c2016 iv, 71 pages ISBN 9783959348683
Includes bibliographical references
001848223
full
(Au-PeEL)EBL4455715
(CaPaEBR)ebr11177798
(MiAaPQ)EBC4455715
(OCoLC)945874130

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC