Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 25.02.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Hoboken : Wiley, [2016]
1 online resource (245 pages) : illustrations (chiefly color)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781119158547 (electronic bk.)
ISBN 9781119157434 (pbk.)
Print version: Gamble, Stephen. Visual content marketing : leveraging infographics, video, and interactive media to attract and engage customers. Hoboken : Wiley, [2016] ISBN 9781119157434
Includes index
Acknowledgements -- About the author -- About the content -- About frame concepts -- Dedication -- Foreword -- References -- Prologue: a call to visual action about the author and this book -- First-hand knowledge of communication challenges and visual solution -- Presented from the perspective of a business person, not a designer about this book -- Main sections.
001848646
full
(Au-PeEL)EBL4462540
(CaONFJC)MIL909407
(CaPaEBR)ebr11189932
(MiAaPQ)EBC4462540
(OCoLC)945804356

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC