Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Berlin, [Germany] ; Boston, [Massachusetts] : De Gruyter Oldenbourg, 2017
1 online resource (448 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9783110439892 (electronic bk.)
ISBN 9783110439908 (electronic bk.)
ISBN 9783110371727
Print version: Grunwald, Guido. Angewandte Marketinganalyse : Praxisbezogene Konzepte und Methoden zur betrieblichen Entscheidungsunterstutzung. Berlin, [Germany] ; Boston, [Massachusetts] : De Gruyter Oldenbourg, c2017 viii, 440 pages ISBN 9783110371727
Includes bibliographical references and index
001862162
full
(Au-PeEL)EBL4804224
(CaONFJC)MIL984116
(CaPaEBR)ebr11344765
(MiAaPQ)EBC4804224
(OCoLC)973188372

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC