Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
[Place of publication not identified] : Emerald Publishing Limited, 2017
1 online resource (97 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781787435445 (e-book)
ISBN 9781787435438
Journal of Product & Brand Management, ISSN 1061-0421 ; Volume 26, Number 5
Print version: Brand equity : defining, measuring and managing brand equity. [Place of publication not identified] : Emerald Publishing Limited, c2017 527 pages Journal of Product & Brand Management ; Volume 26, Number 5 ISBN 9781787435438
Includes bibliographical references
001868730
full
(Au-PeEL)EBL5047021
(CaPaEBR)ebr11442495
(MiAaPQ)EBC5047021
(OCoLC)1004617853

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC