Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
[Place of publication not identified] : Emerald Publishing Limited, 2017
1 online resource (117 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781787434288 (e-book)
ISBN 9781787434271
Journal of Social Marketing, ISSN 2042-6763 ; Volume 7, Number 3
Print version: Critiquing social marketing’s approaches to address social change agendas : issues, challenges and debates about inclusion. [Place of publication not identified] : Emerald Publishing Limited, c2017 346 pages Journal of Social Marketing ; Volume 7, Number 3 ISBN 9781787434271
Includes bibliographical references at the end of each chapters
001868731
full
(Au-PeEL)EBL5047022
(CaPaEBR)ebr11442496
(MiAaPQ)EBC5047022
(OCoLC)1004615507

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC