Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Torino, [Italy] : G. Giappichelli Editore, 2017
1 online resource (140 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9788892172746 (electronic bk.)
ISBN 9788892112797
Sezione - Economia e Gestione delle Imprese ; 69
Print version: Mazzucchelli, Alice. Social commerce e comportamento d’acquisto : gli effetti del digital sulla fiducia del consumatore. Torino, [Italy] : G. Giappichelli Editore, c2017 140 pages Sezione - Economia e Gestione delle Imprese ; 69 ISBN 9788892112797
Includes bibliographical references
001871908
full
(Au-PeEL)EBL5171167
(CaPaEBR)ebr11476946
(MiAaPQ)EBC5171167
(OCoLC)1013819824

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC