Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
First edition
New York, NY : Business Expert Press, 2018
1 online resource (198 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781947441156 (electronic bk.)
ISBN 9781947441149
Consumer Behavior Collection
Print version: Rajagopal. Consumer behavior theories : convergence of divergent perspectives with applications to marketing and management. First edition. New York, NY : Business Expert Press, 2018 198 pages Consumer behavior collection. ISBN 9781947441149
Includes index
001874660
full
(Au-PeEL)EBL5309967
(CaPaEBR)ebr11518167
(MiAaPQ)EBC5309967
(OCoLC)1027201235

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC