Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.05.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
ONLINE
1st ed.
Linkoping : Linkopings Universitet, 2018.
1 online resource (106 pages)
Externí odkaz    https://ebookcentral.proquest.com/lib/ostrava-ebooks/detail.action?docID=5261422 (Click to View) 


ISBN 9789176853603 (electronic bk.)
Linkoping University Medical Dissertations Ser. ; v.735
Print version: Nilsson, Johan Constructing Consumer Knowledge in Market Research Linkoping : Linkopings Universitet,c2018
Intro -- A note on the cover -- Abstract -- Sammanfattning -- Acknowledgements -- Table of Contents -- List of constituent papers and co-author statement -- Introduction -- Market research at a glance -- Previous Investigation into Market Research as Knowledge Making -- Theoretical Framework -- Methods and Engagement: ESOMAR, Norna and ResearchingResearchers -- Article Summaries -- Discussion of the Articles and Beyond -- Concluding Remarks and Further Research -- Appendix -- References -- Papers.
Description based on publisher supplied metadata and other sources.
001933303
express
(Au-PeEL)EBL5261422
(CaPaEBR)ebr11552320
(MiAaPQ)EBC5261422
(OCoLC)1034631744

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC