Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
New York : Springer, 2008
1 online resource (x, 625 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780387782126
ISBN 9780387782133 (e-ISBN)
International series in operations research & management science
Includes bibliographical references and indexes
pt. 1. Introduction -- pt. 2. Consumer decision making models -- pt. 3. Marketing mix models -- pt. 4. Customer-centric marketing models -- pt. 5. Special model approaches -- pt. 6. Industry-specific models -- pt. 7. Return on marketing models -- pt. 8. Implementation, use and success of marketing models.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001936609
full
(Au-PeEL)EBL364637
(CaPaEBR)ebr10253652
(MiAaPQ)EBC364637
(OCoLC)288474829

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC