Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 09.12.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Milwaukee, Wisconsin : ASQ Quality Press, [2017]
1 online resource (297 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780873891950 (electronic bk.)
ISBN 9780873899086 (print)
Print version: Cianfrani, Charles A. Cracking the case of ISO 9001:2015 for service : a simple guide to implementing quality management in service organizations. Milwaukee, Wisconsin : ASQ Quality Press, c2017 297 pages ISBN 9780873899086
Based on material originally published under title: Cracking the case of ISO 9001:2000 for service
Includes index
Spiral bound
001951305
full
(Au-PeEL)EBL7158794
(MiAaPQ)EBC7158794
(OCoLC)1356006571

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC