Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(26.5) Půjčeno:159x 
BK
Hradec Králové : Gaudeamus, 1994
109 s.

objednat
ISBN 80-7041-972-5
000003657
ÚVOD 3 // I. CO JE ALTERNATIVNÍ ŠKOLSTVÍ // 1. Pojem "alternativní škola", "alternativní vzdělávání" 5 // 2. Vznik a vývoj alternativních škol 9 // 3. Vlastnosti a funkce alternativních škol 13 // II. TYPY ALTERNATIVNÍCH ŠKOL 17 // 1. Klasické reformní školy // 1.1 Waldorfská škola 19 // 1.2 Montessoriovská škola 22 // 1.3 Freinetovská škola 24 // 1.4 Jenská škola 26 // 1.5 Daltonská škola 27 // 2. Církevní školy 28 // 3. Moderní alternativní školy 31 // III. ALTERNATIVNÍ ŠKOLY A ALTERNATIVNÍ PEDAGOGIKA // V ČESKÉ REPUBLICE 49 // 1. Alternativní školy 50 // 2. Alternativní učebnice 53 // 3. Instituce alternativní pedagogiky 54 // IV. SOUKROMÉ ŠKOLY 57 // 1. Soukromé školy v zahraničí 58 // 2. Soukromé školy v České republice 64 // 3. Diskuse o soukromých školách 68 // V. KVALITA A EFEKTIVNOST ALTERNATIVNÍCH ŠKOL 73 // 1. Celková komparace alternativních a nealtematívních škol 76 // 2. Klima v alternativních školách 80 // 3. Výzkumy některých typů alternativní školy 84 // 4. Metaanalýza výzkumů alternativní výuky 90 // 5. Výzkum alternativní výuky v České republice 92 // 108PŘÍLOHY: // A. Literatura k alternativnímu školství a alternativním koncepcím vzdělávání 96 // B. Literatura k jednotlivým typům alternativních škol 101 // JMENNÝ REJSTŘÍK 105 // VĚCNÝ REJSTŘÍK 106
cnb000085333

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC