|
.
|
|
0 (hodnocen0 x )
|
|
(31) Půjčeno:62x
|
|
BK
|
|
|
|
|
|
Vyd. 2., přepracované
|
|
Praha : ASPI, 2004
|
|
146 s. : il. ; 21 cm
|
|
|
|
|
|
ISBN 80-7357-045-9 (váz.)
|
|
Lidské zdroje
|
|
Andragogická didaktika
|
|
Obsahuje bibliografii na s. 131-134 a rejstřík
|
|
1. vyd. vyšlo v r. 1998 v nakl. Codex Bohemia pod názvem Andragogická didaktika
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
000003898
|
|
Úvod ...9 // 1. Specifika vzdělávání dospělých ...13 // 1.1 Charakteristika základních didaktických pojmů...13 // 1.2 Vzdělávací potřeby, rozvoj vzdělávání a lidský kapitál ... 17 // 1.3 Vzdělávání jako celoživotní proces...21 // 1.4 Pohledy na vzdělávání dospělých ...24 // 1.5 Nástin rozdílů mezi vzděláváním dětí, // mládeže a dospělých ...29 // 1.6 Trojdimenzionální model výuky dospělých...37 // Q Didaktický proces ...42 // 2.1 Základní prvky didaktického procesu ...42 // 2.2 Kurikulum, klíčové kvalifikace a kompetence...45 // 2.3 Fáze didaktického procesu ...50 // 2.4 Didaktické formy ...55 // 2.5 Průběh didaktického procesu...59 // 2.6 Didaktické principy...63 // □ Didaktické metody...69 // 3.1 Metody zaměřené na poznání problémů ...72 // 3.2 Metody zaměřené na řešení problémů...84 // Q Didaktické prostředky ...93 // 4.1 Projekty vzdělávacích akcí ...94 // 4.2 Didaktická diagnostika ve vzdělávání dospělých...106 // 4.3 Hodnocení efektivity výuky dospělých ...113 // 7 // Androdidaktika // Použitá literatura a prameny...131 // Přílohy...134 // Rejstřík...144
|
|
(OCoLC)85150202
|
|
cnb001418000
|