Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.07.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2) Půjčeno:2x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Brno : Computer Press, 2006
341 s. : il. + 1 CD-ROM

objednat
ISBN 80-251-1084-2 (brož.)
K okamžitému použití
Obsahuje rejstřík
Bibliografie na s. [332]
C# (jazyk) - příručky
000011297
Předmluva 11 // 1. Jazyk C# a platforma .NET 13 // Proč .NET? 13 // Struktura prostředí .NET 14 // Společný běhový systém CLR 15 // Řízený a neřízený kód 16 // Společný typový systém 17 // Specifikace společného jazyka 17 // Datové typy v prostředí .NET 17 // Prostory jmen 18 // Základní datové typy 18 // Metadata a atributy 19 // Sestavení neboli distribuční jednotka 19 // Některé nástroje pro vývoj aplikací pro .NET 19 // Překlad programu v C# 20 // Sestavení distribuční jednotky (linker) 22 // Instalace sdíleného sestavení 23 // Klíč pro digitální podpis sestavení 23 // Práce s prostředky 24 // Použití komponent COM 24 // Disasemblování přeloženého programu 24 // Překlad z IL do vyšších programovacích jazyků 26 // IIS a ASPNET 26 // Integrovaná vývojová prostředí 28 // Novinky verze 2.0 28 // Genericita 28 // Neúplné třídy 29 // Nulovatelné typy 29 // Anonymní metody 30 // Statické třídy 30 // Různý přístup ke složkám vlastnosti 31 // Kovariance a kontravariance delegátů 31 // Blok iterátoru a příkaz yield 32 // 2. Aplikace a distribuční jednotka 35 // Distribuční jednotka (sestavení) 35 // Soukromá distribuční jednotka 37 // Jedna distribuční jednotka z několika zdrojových souborů 38 // Oddělený překlad jednotlivých souborů 38 // Sestavení distribuční jednotky z modulů 39 // Vytvoření dynamické knihovny pro .NET 39 // Použití dynamické knihovny 40 // Kultura distribuční jednotky 41 // Instalace soukromé distribuční jednotky 41 // Specifikace umístění v konfiguračním souboru 42 // Vytvoření konfiguračního souboru 43 // Sdílená distribuční jednotka 45 // Číslo verze 45 // Digitální podpis 46 // Odložený podpis 47 // Změna verze: Konfigurační soubor 48 // Automatické vytvoření nebo úprava konfiguračního souboru 49 //
Instalace sdílené distribuční jednotky 49 // Zásady vydavatele 53 // Data aplikace v konfiguračním souboru 53 // Prostředky neboli zdroje 54 // Ikona aplikace 54 // Textové řetězce 55 // Přístup k prostředkům 56 // Uložení řetězců v samostatné dynamické knihovně 56 // Kultura 58 // Použití dynamické knihovny pro Win32 59 // Základní použití dynamické knihovny pro Win32 59 // Přejmenování funkce z DLL 60 // Import podle čísel 60 // Volací konvence 60 // Předávání parametrů (marshaling) 61 // Předávání struktury 61 // Výjimka v DLL 62 // Obsluha výjimky bez specifikace typu 64 // Použití komponenty COM 64 // Komponenta MSXML 4.0 v .NET 65 // Vytvoření RCW z příkazového řádku 66 // Program pro výpis údajů ze souboru XML 66 // Použití komponenty při vývoji v IDE 67 // Prostředí, v němž program běží 67 // Zpracování jednotlivých parametrů příkazové řádky 68 // Celý příkazový řádek 69 // Speciální adresáře 69 // Aktuální adresář 70 // Nastavujeme proměnnou prostředí 70 // Zjišťujeme hodnotu proměnné prostředí 71 // Všechny systémové proměnné 71 // Práce s neznámým sestavením (reflexe) 71 // Pomocné soubory k řešením 72 // Neznámá třída v neznámém sestavení implementuje známé rozhraní 73 // Neznámá třída obsahuje známou metodu 75 // 3. Základní dovednosti 77 // Vyvíjíme datový typ 77 // Třída, nebo struktura? 77 // Deklarace 78 // Konstruktor 78 // Vytvoření instance 79 // Přiřazování instancí 79 // Kopírování instancí (kopírovací konstruktor) 79 // Klonování objektů 80 // Vlastnosti 81 // Indexování 82 // Převod na řetězec 83 // Význačné hodnoty 83 // Význačné hodnoty, které neznáme v době překladu 83 // Sčítání 84 // Otočení znaménka 85 // Rovnost, a co s ní souvisí 85 // Hešování 86 //
Konverze double na Cplx (implicitní) 87 // Konverze Cplx na double (explicitní) 88 // Operace, které musí proběhnout 88 // Třída po sobě uklízí 88 // Úklid, když může nastat výjimka 90 // Částečný úklid 91 // Nebezpečný kód 92 // Převod celého čísla na pole bajtů 92 // Převod instance třídy Bod na pole bajtů 93 // Překlad nebezpečného kódu 94 // Užitečné triky 95 // Jak vypsat výčtový typ (příznaky) 95 // Jak upozornit na použití zastaralé metody 96 // Jak po odladění programu odstranit metodu (podmíněná metoda) 97 // Určujeme, které části kódu se přeloží (podmíněný překlad) 98 // Hledáme maximum (metody s proměnným počtem parametrů) 99 // Prohození obsahu dvou proměnných 100 // Inicializační procedura 100 // Přetěžování „operátorů" true a false 100 // Třída DBBool (trojhodnotová logika) 101 // Metody, které umožňují tyto operátory používat 102 // Delegáty a události 103 // Vypisujeme tabulku funkce 104 // Třída, která může vyvolat událost (bod, který může změnit barvu) 105 // Třída, která reaguje na událost (obrázek se překreslí) 106 // Generické třídy a metody (C# 2.0) 106 // Univerzální pár 107 // Univerzální metoda pro záměnu hodnot proměnných 108 // Univerzální metoda pro hledání maxima (omezení typových parametrů) 108 // 4. Některé užitečné třídy 109 // Ukládání dat 109 // Beztypové kolekce 109 // Generické kolekce (C# 2.0) 110 // Ukládáme hodnoty do instance třídy ArrayList 111 // Chceme zpracovat všechny hodnoty v kolekci 111 // Jak projít hodnoty pomocí enumerátoru 112 // Jak změnit prvek pomocí enumerátoru 112 // Měníme prvky v kolekci typu ArrayList 113 // Jak vyhledat daný prvek 113 // Třídíme ArrayList 114 // Třídíme v obráceném pořadí 114 // Třídíme část kolekce 115 //
Univerzální metoda pro výpis všech prvků pole 115 // Jak vytvořit identickou kopii pole 116 // Jak překopírovat část pole 116 // Hledáme v poli 117 // Hledáme v setříděném poli 117 // Vlastní typová kolekce 118 // Typové (generické) kolekce v C# 2.0 121 // Generátor náhodných čísel jako kolekce 121 // Vlastní enumerátor 122 // Vyhodnocování aritmetických výrazů (hešová tabulka) 123 // Převod výrazu do obráceného polského zápisu 125 // Znakové řetězce 128 // Postupné vytváření řetězce 128 // Porovnání dvou řetězců 129 // Abecední řazení podle českých zvyklostí 129 // Abecední řazení podle jiných zvyklostí 130 // Malá a velká písmena 131 // Rozklad řetězce na slova 132 // Celá čísla v řetězci 133 // Reálná čísla v řetězci 134 // Začíná řetězec číslem? 135 // Desetinná čárka, nebo tečka? 135 // Výčtové typy a řetězce 135 // Velká písmena na počátku slov 136 // Odstranění opakovaných znaků 136 // Odstranění háčků a čárek 137 // Vložení hodnoty na zadané místo v řetězci 138 // Formátování data a času 139 // Vlastní formát data a času 140 // Čtení data 141 // Podprocesy neboli vlákna 141 // Synchronizace 142 // Zamykáme prostředky: Příkaz lock 144 // Stavy vlákna 144 // Dvě nezávislá vlákna 144 // Až obě vlákna dokončí svou práci, vypíšeme zprávu 145 // Dát možnost jiným 146 // Předčasně ukončujeme vlákno 147 // Vlákno reaguje na predčasné ukončení 148 // Komunikace dvou vláken 149 // 5. Soubory, vstupy a výstupy 153 // Soubory a adresáře 153 // Vytvoření jména souboru z existujícího jména 154 // Výpis obsahu adresáře 154 // Základní vstupy a výstupy: Binární soubory 156 // Zápis celých čísel do binárního souboru 156 // Když se něco nepovede 156 //
Připisování do existujícího souboru 157 // Čtení celých čísel z binárního souboru 158 // Měníme vybrané záznamy (aktualizace binárního souboru) 159 // Základní vstupy a výstupy: Textové soubory 160 // Vstup a výstup ve správném kódování 160 // Zápis do textového souboru 161 // Zápis v Unicode: Malý a velký endián 162 // Čtení z textového souboru 164 // Převod souboru z jednoho kódování do jiného 165 // Změna kódování, jiná možnost 165 // Práce s pamětí 166 // Zápis do znakového řetězce 167 // Připisování do řetězce 167 // Zápis do pole bajtů 167 // Konzola 168 // Filtr SORT: Řadíme vzestupně řádky v souboru 168 // Filtr SORT v jiné kódové stránce 170 // Řazení podle čísel řádků 171 // Ukládáme objekty do souborů: Serializace 174 // Ukládáme objekty do binárních souborů 174 // Ukládáme obrázek do binárního souboru: Pomocné třídy 174 // Zápis do souboru, čtení ze souboru 176 // Složka, kterou nechceme uložit 177 // Serializujeme neserializovatelné (vlastní serializace) 177 // Ukládání objektů v XML 179 // Evidence DVD (ukládáná třída) 179 // Zápis záznamů v XML 180 // Načtení objektu serializovaného v XML 181 // 6. Používání jazyka XML 183 // Analyzátor Microsoft XML 184 // Vypisujeme autory a knihy 185 // Změna uloženého údaje 186 // Nová kniha: Vytvoření záznamu 187 // 8 Obsah // Nová kniha: Připojeni záznamu k dokumentu 187 // Nová kniha: Jiná možnost 187 // Uložení změn 188 // Nástroje z prostoru jmen System.Xml 189 // Zapisujeme grafické objekty do XML: Jak napsat ukládané třídy 189 // Přečtení a výpis všech knih (postupné procházení souboru) 191 // Validace dokumentu během zpracování 193 // Jen validace dokumentu 195 // Jak vytvořit validátor 196 // Načtení celého dokumentu 198 //
Výpis vybraných informací o knihách: Jiné řešení (DOM) 198 // Jak upravit záznam o knize 200 // Změna atributu elementu v XML 201 // Přidání jména autora do záznamu 202 // Nová kniha: Přidání nového záznamu 203 // Tabulka knih: Transformace XML na HTML 204 // Uložení obrázku do XML 206 // Načtení obrázku z XML 208 // 7. Okno a práce s ním 209 // Okno 209 // Vlastnosti a metody okna 209 // Události 210 // Práce s okny v systému Windows 210 // Prázdné okno 211 // Okno bez komponent 211 // Vlastnosti okna 213 // Nastavujeme velikost okna 213 // Počáteční umístění okna 213 // Barva okna 214 // Částečně průhledné okno 215 // Okno, které se pomalu vynoří 215 // Okno s průhlednou klientskou oblastí 216 // Ikona v pruhu úloh 217 // Ikona okna 218 // Okno bez titulkové lišty 218 // Okno bez titulkové lišty, které lze přemisťovat 219 // Okno s titulkovou lištou, které nelze přemisťovat 220 // Více oken v jedné aplikaci 221 // Okno vyvolané příkazem nabídky 221 // Okno bez systémové nabídky 221 // Okno, které nelze uzavřít 222 // Vlastněné okno 226 // Dětské okno 227 // Úvodní obrazovka 227 // Okno zvláštního tvaru 230 // Region 230 // Okno se složitějším tvarem 232 // Vícedokumentové aplikace (MDI) 234 // Hlavní okno 234 // Uspořádání dětských oken 234 // Dětské okno 235 // Přístup k dětským oknům 236 // Ukotvené dětské okno 236 // 8. Komponenty a dialogy 237 // Komponenty (řídicí prvky) 237 // Vkládáme komponentu do okna 237 // Reakce na stisknutí 239 // Chcete opravdu skončit? 239 // Vybíráme jednu z možností (skupina přepínačů) 240 // Zadání hodnoty s nezávazným seznamem voleb 242 // Přidáváme nabídku 243 // Kontextová nabídka 244 // Je po otevření okna zaměření na správné komponentě? 245 // Vstup: Jen velká písmena 246 //
Vstup: Jen celé číslo bez znaménka 247 // Komponenta mění velikost s oknem 247 // Zobrazení detailu k vybrané položce seznamu 248 // Zobrazení struktury dokumentu XML 249 // Bublinová nápověda 251 // Přidáváme do okna panel nástrojů 253 // Vlastní komponenta 254 // Volič: Naše komponenta pro výběr z několika možností 255 // Volič: Obsluha událostí 257 // Instalace komponenty do Visual Studia a její odstranění 258 // Použití nové komponenty 259 // Předdefinované dialogy 260 // Otevření souboru 261 // Výběr několika souborů 261 // Otevíráme soubor jen ke čtení 262 // Ukládáme soubor pod jiným jménem 264 // Hledáme adresář 265 // Volíme barvu 266 // Volba písma 268 // Měníme nápisy na tlačítkách okna zpráv 269 // Vlastní dialog 272 // Jak vytvořit vlastní modálni dialog 272 // Jednoduchý dialog 273 // Použití našeho dialogu 275 // 9. Databáze 277 // Architektura ADO.NET 277 // Poskytovatelé 279 // Základní operace s databází 279 // Připojení ? databázi 280 // 10 Obsah // Vytváříme tabulku 283 // Vložení jednoho záznamu do tabulky 284 // Vložení skupiny záznamů do tabulky (parametry) 284 // Celková cena všech knih z tabulky 286 // Měníme záznam 287 // Výpis databáze (připojené řešeni7) 288 // Přesun peněz mezi účty (transakce) 289 // Odpojená řešení 291 // Výpis databáze (odpojené řešeni7) 291 // Prohlížení databáze v okně 293 // Měníme nadpisy sloupců v komponentě DataGrid 294 // Přidání záznamu pomocí datového adaptéru 295 // Změna záznamu 297 // Odstranění záznamu 297 // Úprava dat pomocí komponenty DataGrid 298 // Uložení tabulky ve formátu XML 300 // Načtení souboru v XML do datové množiny 301 // Informace o datové množině 302 // Použití relací 303 // 10. Webové aplikace založené na ASP.NET 307
Základní úlohy 310 // Vytvoření virtuálního adresáře 310 // Zrušení virtuálního adresáře 311 // Prázdná webová aplikace 311 // Citát a jeho autor (relace) 315 // Přesměrování na jinou stránku z kódu 318 // Skriptování ve stránce ASP.NET 319 // Přesměrování (reakce na událost ve skriptu) 319 // Přesný čas 320 // Přenos dat 322 // Zpracováváme data z formuláře (metoda GET) 322 // Zpracováváme data z formuláře (metoda POST) 323 // Zpracováváme data z formuláře ASPNET 324 // Zpracováváme URL, záhlaví a koláčky 324 // Předáváme data jiné stránce 327 // Databáze 327 // Data z databáze na webové stránce 328 // Na závěr // Literatura // Rejstřík
(OCoLC)85713971
cnb001691788

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC