Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(50.3) Půjčeno:151x 
BK
Vyd. 1.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2007
71 s. : il. ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-7368-412-9 (brož.)
Na obálce nad názvem: ESF
Obsahuje tabulky
Obsahuje bibliografii na s. 67-69
000011723
OBSAH // PŘEDMLUVA 5 // 1 VÝZNAM UČEBNIC A JEJICH POSTAVENÍ V SOUČASNÉ ŠKOLE 7 // 2 TEORIE UČEBNIC ? // 2.1 Podstata učebnice 11 // 2.2 Učebnice v rámci kurikula 13 // 2.3 Druhy školních didaktických textů 15 // 2.4 Funkce učebnice 16 // 2.5 Struktura učebnice 17 // 3 VÝBĚR A SCHVALOVÁNÍ UČEBNIC 19 // 3.1 Schvalování učebnic 19 // 3.1.1 Přístupy ? příj hnání a schvalování učebnic 19 // 3.1.2 Formy státní kontroly příj hnání učebnic 20 // 3.1.3 Přij hnání učebnic v ČR 21 // 3.2 Jakou úlohu mají učitelé při výběru učebnice 23 // 3.2.1 Role učitele ajiných osob při výběru učebnic 24 // 3.2.2 Faktory, které ovlivňují výběr učebnic na školách 26 // 3.2.3 Potřeby a zájmy učitelů v souvislosti s výběrem učebnic 29 // 3.3 Jak může pedagogický výzkum pomoci učitelům při výběru učebnic 32 // 3.4 Shrnutí 35 // 4 HODNOCENÍ UČEBNIC 37 // 4.1 Metody hodnocení učebnic 37 // 4.1.1 Kritéria pro hodnocení učebnic 3 8 // 4.1.2 Názory učitelů ZŠ a SŠ na důležitost kritérií pro hodnocení učebnic 39 // 4.2 Návrh postupu pro hodnocení učebnic v praxi 41 // 4.2.1 Rastr pro hodnocení učebnic ZŠ a SŠ 42 // 4.3 Hodnocení vlastností učebnic 51 // 4.3.1 Hodnocení obtížnosti učebnice 51 // 4.3.2 Hodnocení přehlednosti učebnice 59 // LITERATURA 67 // PŘÍLOHA 71 // -3 -

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC