Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(23.7) Půjčeno:71x 
BK
1. vyd.
Praha : Akropolis, 2007
162 s. : il. ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-86903-48-4 (brož.)
němčina
Přeloženo z němčiny
Bibliografie na s. 152-157, rejstřík
000012063
Obsah // 7 Motto // 9 Předmluva // 13 Širá a Jael // 17 „Osamělost běžce na dlouhé tratě" // 17 Odvaha ? sobě // 18 Hravý postoj // 19 Kladení kreativních otázek // 19 Existenciálni přístup ? výchově nadaných // 20 Příklad Alex // 21 Duševní zralost // 26 Kreativní postoj // 26 ? povaze kreativity // 28 Kreativní osobnost // 29 Kreativní produkt // 29 Kreativní proces // 32 Kreativní chování // 33 Kreativní myšlení // 35 Kreativita a inteligence // 36 Inteligenční kvocient a výzkum kreativity // 39 Nadání // 90 Intelektuální nadání: dědičné, nebo podmíněné prostředím? // 93 Ohlédnutí do historie // 95 Nadání jako interaktivní systém // 47 Nadané dítě // 98 Vlastnosti nadaného dítěte // 52 Rozdíly mezi pohlavími // 55 Nadané děti mimo školu // 58 Příklad Nir // 62 Výzkumné tendence v oblasti nadání a tvořivosti 68 Kreativní postoj ? výchově nadaných // 68 Krédo kreativní filozofie výchovy // 71 Kdy nejsou nadaní jedinci kreativní? // 73 Předpoklady kreativní podpory nadaných // 78 Ustav na podporu věd a umění pro děti a mládež (Tel Aviv) // 82 Znevýhodnění s nadáním // 8 Příklad Ran // 86 Agresivita jako kreativní energie // 87 ? vývoji agresivity u dítěte // 88 Láska a nenávist // 91 Agresivita a nadání // 95 Guy a Jaron // 100 Rodiče a jejich nadané dítě // 100 Nadání jako odpovědnost rodičů // 101 Hranice jako referenční rámec // 103 Podpora kreativní rodiny
// 105 Problémy, které rodiče vidí u nadaných dětí 109 Vývoj zájmových oblastí // 113 Model hry v prostředí nadaných // 113 Hra a komunikace // 115 Parametry hry // 117 Interakce nadaného dítěte a jeho prostředí // 123 Vůdcovské kvality („leadership") a odpovědnost // 123 ? interakci mezi schopnostmi nadaného a vlivem prostředí // 129 Vývoj pocitu odpovědnosti // 127 Model hry a „leadership“ // 130 Kladení kreativních otázek // 130 Roviny kladení kreativních otázek // 132 Děti a dospělí se ptají na budoucnost 138 Kreativní myšlení pro budoucnost // 192 Kreativita - společný jmenovatel vědců a umělců // 193 Kreativita - nátlak ? pořádku // 195 Kreativita - holistický přístup ? nadání // 199 Závěr // 152 Literatura // 158 Rejstřík pojmů a jmen

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC