OD R P K Š P PŘES RWCT ...7 // 2 PROGRAM RWCT ...9 // 3 CO JE KRITICKÉ MYŠLENÍ ...13 // 4 PŘEMÝŠLENÍ O UČENÍ ...19 // 4.1 Co to je, když se řekne učení ...19 // 4.2 Rozmanitost přístupů к učení ...21 // 4.3 Učení z konstruktivistického pohledu ...22 // 5 TŘÍFÁZOVÝ MODEL UČENÍ A MYŠLENÍ: E-U-R ...31 // 5.1 Evokace ...32 // 5.2 Uvědomění si významu ...34 // 5.3 Reflexe ...36 // 6 UČÍME SE KAŽDÝ JINAK ...39 // 6.1 Styly učení žáků ...39 // 6.2 Sedm typů inteligence ...41 // 6.3 Temperamentové zvláštnosti ...47 // 6.4 Typologie MBTI ...48 // 7 ROZVÍJÍME RŮZNÉ ÚROVNĚ MYŠLENÍ ...51 // 8 ÚLOHA KONVERZACE V ROZVOJI MYŠLENÍ ...53 // 8.1 Bloomova taxonomie otázek ...54 // 8.2 Další vlastnosti dobrého dotazování ...56 // 8.3 Podněcovat diskusi ...57 // 9 VYTVÁŘENÍ PROSTŘEDÍ PRO KRITICKÉ MYŠLENÍ ...59 // 10 PARTNERSTVÍ V PROCESU HODNOCENÍ ...65 // 11 VYBRANÉ AKTIVIZAČNÍ METODY ...71 // 11.1 Jak číst a analyzovat text? ...71 // 11.2 Jak vyjadřovat myšlenky s tužkou v ruce.: ...81 // 11.3 Interaktivní postupy při tvorbě psaného textu ...94 // 11.4 Kooperujeme ...99 // 12 KRITÉRIA PRO VOLBU METOD VÝUKY ...107 // 13 VLIV METOD VÝUKY NA KLIMA ŠKOLY ...111 // 14 ZMĚNY, KTERÉ RWCT PŘINÁŠÍ ...123 // 14.1 Změny v pojetí role učitele a v postoji к výuce ...124 // 314.2 Změny v přípravě na vyučování ...125 // 14.3 Změny v průběhu vyučování ...126 // 14.4 Změny v postojích učitelů к žákům ...129 // 15 LITERATURA ...133 // 16 PŘÍPRAVY UČITELŮ NA VÝUKU PODLE PROGRAMU RWCT ...139