Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.07.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(20.5) Půjčeno:82x 
BK
1. vyd.
Havlíčkův Brod : Tobiáš, 2005 [i.e. 2006]
167 s. : il. ; 22 cm

objednat
ISBN 80-7311-022-9 (váz.)
Správné vročení v tiráži
Obsahuje terminologický slovník
Obsahuje bibliografii na s. 128
Částečně německý text
Děti - dysgrafie - vyučování jazykové - jazyky cizí - pojednání
Děti - dyslexie - vyučování jazykové - jazyky cizí - pojednání
Učení - poruchy - vyučování jazykové - jazyky cizí - pojednání
000013942
OBSAH // I. SPECIFICKÉ PORUCHY UČENÍ A CHOVÁNÍ ...4 // (SPUaCH)...4 // 1. Proč někteří lidé nečtou?...4 // 2. Od historie ? současnosti dyslexie...8 // 3. Projevy dyslexie, dysgrafie, dysortografie...11 // 3. 1. Dyslexie...13 // 3. 2. Dysgrafie...15 // 3. 3. Dysortografie...16 // 3. 4. Kognitivní funkce...18 // 3. 4.1. Řeč...18 // 3. 4. 2. Rychlé jmenování prvku ...20 // 3. 4. 3. Sluchová percepce...21 // 3. 4. 4. Zraková percepce...21 // 3. 4. 5. Pravo-levá a prostorová orientace...21 // 3. 4. 6. Paměť...22 // 3. 4. 7. Automatizace...23 // 3. 4. 8. Koncentrace pozornosti...23 // 3. 4. 9. Orientace v čase, organizace sebe sama...24 // 3. 4.10. Odchylky v chování, vnímání sebe sama, sebehodnocení...25 // 4. Jak dyslexie a její průvodní projevy ovlivňují osvojování cizího jazyka.26 // 5. Široká škála odchylek v chování dítěte nemusí být poruchou...30 // 6. Diagnostika specifických poruch učení...34 // 7. Předškolní věk - výuka cizího jazyka a dyslexie...37 // II. VZDĚLÁVÁNÍ JEDINCŮ SE SPU...40 // 1. Práva jedinců se SPU u nás a v Evropě...40 // 2. Právní rámec vzdělávání jedinců se SPU...43 // 2. 1. Školský zákon...43 // 2. 2. Integrace...46 // 3. Integrace nebo specializovaná třída?...48 // 4. Individuální vzdělávací plán...52 // 4. 1. IVP a právní normy...52 // 4. 2. Význam individuálního vzdělávacího plánu...54 // 4. 3. Strategie tvorby individuálního vzdělávacího plánu...55
// 4. 4. Náměty pro tvorbu individ. vzdělávacích plánů pro cizí jazyk...59 // 5. Hodnocení a klasifikace...62 // 6. Středoškolské vzdělávání a maturity z cizího jazyka...68 // 7. Výběr jazyka a dvojjazyčná výchova ...69 // 7. 1. Faktory ovlivňující volbu jazyka ...69 // 7. 2. Období zahájení výuky cizího jazyka...70 // 8. Styly učení a metakognitivní strategie...72 // 8. 1. Styly učení...72 // 8. 2. Metakognitivní strategie...75 // 166 // III. VÝUKA CIZÍHO JAZYKA ŽÁKŮ SE SPECIFICKÝMI PORUCHAMI // UČENÍ A CHOVÁNÍ... // 1. Obsah učiva... // 2. Zásady vyučování a učení...78 // 2. 1. Multisenzoriální přístup...78 // 2. 2. Komunikativní přístup ...81 // 2. 3. Sekvenční přístup...81 // 2. 4. Strukturovaný přístup...81 // 2. 5. Opakování učiva, automatizace, přeučení...82 // 2. 6. Respektování individuality dítěte...82 // 2. 7. Nácvik metakognitivních strategií, vnímání sebe sama...83 // 3. Metody osvojování vědomostí a dovedností...85 // 3. 1. Komunikace, mluvní pohotovost, výslovnost...85 // 3. 2. Rozšiřování slovní zásoby...86 // 3. 3. Gramatické kategorie...89 // 3. 4. Čtení... // 3. 5. Psaní... // 4. Přístup učitelů i spolužáků ? žákovi se SPU...96 // 5. Reedukace a vyučování německému jazyku... 99 // 5. 1. Zraková percepce...99 // 5. 2. Sluchová percepce...99 // 5. 3. Čtení ...100 // 5. 4. Cvičení paměti...IOO // 6. Zkušenosti ze základní školy v Praze 8...101
// IV. UČEBNICE A POMŮCKY...1 ?? // 1. Učebnice...?6 // 1. 2. Příklad spektra forem práce podle učebnice Němčina 1 (V. Vaňková). 108 // 1. 3. Učebnice angličtiny...US // 2. Pomůcky... // 2.1. Pomůcky pro němčinu...117 // 2. 2. Pomůcky pro angličtinu...118 // V. ZÁKLADNÍ POJMY, DEFINICE Slovník vybraných pojmů... // 120 // 127 // LITERATURA...128 // PŘÍLOHA - PRACOVNÍ LISTY...129 // 167
(OCoLC)85526987
cnb001644758

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC