Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 10.07.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:1x 
BK
České vyd. 1.
Praha : Vašut, 2004
112 s. : il. (převážně barev.) ; 27 cm

objednat
ISBN 80-7236-293-3 (váz.)
Jak na to
Příručka výtvarníka
španělština
Přeloženo ze španělštiny
000014464
PRVNÍ KROKY V MALBĚ // Obsah // Úvod, 7 // S jakými materiály a nástroji? 9 // Barvy, papíry a štětce pro malbu akvarelovými barvami, 10 // Lavírování, předehra ? akvarelu, 12 Stojany, 13 // Materiály pro malbu olejovými barvami, 14 // Lněný olej, teipentýn a další potřeby, 16 // Materiály pro malbu akrylovými barvami, 17 // Malování pastely, 18 // Umění kresby, 20 // Tužky a papír, 21 // Uhel a křída, 22 // Tuše, 23 // Základy kresby a malby, 25 // Problém třetího rozměru, 26 Světlo, 28 Osvětlení, 29 // Tvary a stanovení základního tvaru předlohy, 30 Příklad, jak stanovit základní tvar postavy, 31 Perspektiva, 32 Různé druhy perspektivy, 33 Základní tvary, 34 Technika akvarelu, 36 Techniky akvarelu a lavírování, 37 Vicen Ballestar maluje lavírované zátiší dvěma barvami, 39 // Dvě barvy, dva štětce, 40 Malba olejovými barvami, 42 Techniky malby olejovými barvami, 44 José M. Parramón maluje zátiší dvěma olejovými barvami a bílou, 45 // Proces vytváření a dokončení obrazu, 46 Barva a světlo, 48 // Všechny barvy z pouhých tří barev, 49 Komplementární barvy, 50 Kontrast, 52 // Teplá škála akvarelových barev, 54 Škála studených a lomených akvarelových barev, 55 // Vicen9 Ballestar maluje akvarel přístavu pouhými třemi barvami, 56 Druhá fáze, 57 // Proces vytváření a dokončení obrazu, 58 Teplá škála barev v olejomalbě, 59 Škála studených a lomených barev v olejomalbě,
60 // José M. Parramón maluje pohled na přístav třemi olejovými barvami, 61 Červená a modrá: šedě, 62 Chromatické tabulky akvarelových a olejových barev, 64 // Škála běžně používaných barev, 66 Barevná harmonie: studená škála, 68 Teplé a lomené barvy, 69 Viceng Ballestar maluje krajinu všemi svými akvarelovými barvami, 70 Malování v negativu, 72 José M. Parramón maluje krajinu všemi svými olejovými barvami, 74 Výstavba krajiny, 76 // Volba tématu, 79 // Doma: zátiší, 80 // Kompozice, 81 // Doma: interiéry, 82 // Doma: autoportrét, 84 // Doma: portrét, 86 // Umělecká podobnost a kvalita, 87 // Doma: postava, 88 // Intimní malba, 89 // V exteriéru: městská scenérie, 90 Vyjádření hloubky, 91 // V exteriéru: městská periférie, 92 // V exteriéru: venkovská krajina, 93 // V exteriéru: přímořská krajina, 96 Odrazy, 97 // Kde se naučit malovat, 99 // Soukromé akademie, instituty a kulturní střediska, 100 // Soukromé umělecké akademie, 101 Návštěva galerií a muzeí, 102 Kopírování děl velkých mistrů, 104 Studium reprodukcí v uměleckých publikacích, 106 // Kreslete a malujte každý den, 107 Každodenní kreslení a malování, 108 Fotografie jako podpůrný prostředek, 110 // Poděkování, 112 // 5
(OCoLC)85123359
cnb001488384

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC