Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Computer Press, 1997
xii,238 s. : il.

objednat
ISBN 80-7226-035-9 (brož.)
Další názvová informace z tiráže
Obsahuje bibliografii na straně 238 a rejstřík
CorelDRAW! (software) - příručky
000014692
Úvod 1 // 1 Ovládáni programu 2 // Seznamte se 5 // Menu programu 6 // Menu File - práce se soubory 6 // Menu Edit - standardní práce s objekty 6 // Menu View - voba pohledu a viditelnosti 7 // Menu Layout - uspořádání stránky, stylů a vrstev 7 // Menu Arrange - uspořádání objektů 7 // Menu Effects - speciální efekty 7 // Menu Bitmaps - práce s bitmapami 7 // Menu Text - práce s textovými objekty 7 // Menu Tools - nástroje a pomůcky 7 // Menu Window - uspořádání oken 8 // Menu Help - nápověda 8 // Nástrojů je celá řada 8 // A plovoucích roletek je také víc než dost 10 // Klávesové zkratky 12 // Kontextové menu 12 // Kontextově citlivý panel vlastrfostí 13 // Status Bar - praktická věc 13 // Práce se soubory 14 // Příkazy pro práci se soubory 15 // Otevření souboru 15 // Uložení souboru 16 // A když se chybička vloudí? 18 // 2 Kreslíme úsečky, křivky // a další základní objekty 19 // Připravení pracovní plochy 20 // Nastavení stránky 20 // Nastavení pravítek 21 // Bez tužky to asi nepůjde 21 // A kreslíme! 21 // Kreslení úseček 23 // Kreslení lomené čáry 23 // Kreslení uzavřeného obrazce 24 // Navazování kreslených segmentů ’ 24 // Možnosti přesného kreslení 25 // Přesné kreslení podle pravítka // a stavové řádky 25 // Možnosti přesného doladění // kreslených úseček 25 // Kreslení hladkých křivek v Bézierové režimu 26 // Přirozené - kaligrafické pero 27 // Základní obrazce 27 // Obdélníky a čtverce 28 // Kreslení obdélníku z jeho středu 29 // Kreslení čtverce 29 // Kreslení čtverce z jeho rohů 29 // Kreslení čtverce z jeho středu 30 // Kreslení elips a kružnic 30 // Použití okraje jako počátečního bodu elipsy 30 // Kreslení elipsy z jejího středu 30 // Kreslení kružnice 31 // Kreslení kružnice z okraje 31 //
Kreslení kružnice z jejího středu 31 // Modifikace obdélníků, čtverců, elips a také kružnic 32 // 3 Práce s textem 33 // Bez písma ani ránu 34 // Co dokáže Artistic - umělecký text 34 // Vytvoření textového objektu 371 // aneb umělecký - Artistic kontra odstavcový - Paragraph text 37 // Artistic text 37 // Paragraph text 37 // Jak zvolit potřebný nástroj 38 // Něco málo teorie o písmu v systému Windows 38 // Editace textu 39 // Typografické úpravy textu 39 // Artistic Text - umělecký text 40 // Paragraph Text - odstavcový text 44 // Další příkazy menu Text 47 // Předvolby pro práci s textem 48 // Obrys a vyplnění textu 48 // Převedení textu do křivek 49 // Vícestránkový a vícerámečkový dokument 49 // Modifikace znaků Tvořítkem 51 // Aplikace Tvořítka na řetězcový text 51 // Aplikace Tvořítka na odstavcový text 52 // Modifikace textu jako objektu Artistic/Paragraph 53 // Rada na závér kapitoly o textu 53 // 4 Zobrazení dokumentů 55 // Nástroj ZOOM 56 // Práce se Správcem pohledů 57 // Přidávám a rušení pohledů 58 // Použití různých způsobů zobrazení 59 // Celoobrazovkový náhled 60 // Plné zobrazení pouze vybraných objektů 60 // Barevné korekce 60 // 5 Manipulace s objekty 61 // Výběr objektů 62 // Výběr více objektů 64 // Rušení výběrů 65 // Sloučení objektů do skupiny 65 // Postupný výběr objektů 65 // Vybrání objektu ze skupiny 66 // Funkce hledání a nahrazování 66 // Vyhledání objektu podle vlastností 67 // Najdi a nahraď 69 // Posunování objektů 71 // Bezpečnostní zóna a jemné posuny 71 // Posuny o přesně zadanou vzdálenost 72 // Omezení posunů na svislý a vodorovný směr 73 // Kopírování objektu při jeho posunování 74 // Duplikování objektů 74 // Klonování objektů 75 // Vymazávání objektů 76 //
6 Editace objektů 77 // Protahování a změna měřítka objektu 78 // Vodorovné protahování 78 // Svislé protahování 79 // Protahování se stoprocentními přírůstky 80 // Protahování objektu z jeho středu ven 81 // Zachování kopie původního objektu 81 // Zrcadlení 81 // Změna měřitka objektu 81 // Změna velikosti objektu - Size 82 // Zrcadlení objektu pomocí rohových držátek 82 // Použití plovoucí roletky pro zrcadlení a změnu měřítka 83 // Rotace objektů 83 // Změna osy rotace objektu 84 // Zešikmení objektů 84 // Rotování a zešikmování pomocí plovoucí roletky Transform 85 // Užití panelu vlastností pro transformace 86 // Zarovnání obiektů 86 // Pravidelné rozmístění objektů 87 // Pořadí objektů 88 // 7 Barvy, barevná výplň 89 // Barvy v programu CorelDRAWT a ve výstupu 91 Nástroje pro vyplňování objektů 92 // Které objekty je možné vyplňovat 93 // Vyplnění šedou a spojitou barvou 93 // Model CMY 97 // Model CMYK 97 // Model RGB 98 // Modely HSB a HLS 98 // Další prvky dialogového panelu 98 // Barevná paleta 98 // Barevné palety 98 // Spojité vyplnění pomocí plovoucí roletky 99 // Spojité vyplnění pomocí spodní palety barev 99 // Vyplnění barevnými přechody 100 // Problematika globálního nastavení kroků přechodu 102 // Malá teorie tvorby přechodů 103 // Přechod pomocí roletky Special Fill 103 // Vyplňování vzorem 104 // Práce s dvoubarevnými vzory 104 // Plovoucí roletka Special Fill 106 // Galerie dvoubarevných vzorů 106 // Plnébarevné vzory 106 // Plněbarevný bitmapový vzor vyplnění 107 // Tvorba uživatelských vzorů 107 // Vzor vytvořený ze souboru 108 // Vzor vytvořený příkazem Create Pattern 108 // Dvoubarevný vzor vytvořený v interním editoru 108 // Textury 108 // PostScriptové vzory 110 // Volba implicitního vyplnění 111 //
Kopírování nastavení vyplnění // na jiné objekty 111 // Styly barev 111 // 8 Obrysové pero a editace křivek 121 // Nastavení vlastností obrysového pera 122 // Nástroj pro obrysy 122 // Možnosti nastavení implicitního obrysu 122 // Změna barvy obrysu 125 // Změna šířky obrysu 125 // Nastavení šipek 126 // Volba typu čáry 126 // Nastavení typu navázání čar 126 // Odlišná ukončení čar 126 // Sekce Kaligrafie 127 // Použití přednastavení 127 // Trochu teorie úvodem 128 // Možnosti editace křivek 129 // Editace nerozbitých (neprevedených na křivky) // objektů Tvořítkem 129 // Převedeni objektů do křivek 130 // Tvarování jednoduché křivky 130 // Nůž a guma 132 // Plovoucí roletka a význam jejích příkazů 133 // Elastická editace 133 // Automatické redukování nadbytečných uzlů 134 // Uzavírání, otevírání a spojování křivek 134 // Zarovnávání křivek 136 // Ostrý, hladký a symetrický uzel 137 // Křivkové a úsečkové segmenty křivky 137 // Další pomůcky plovoucí roletky Node Edit 138 // Nástroje Nůž a Guma podrobněji 138 // Kombinování několika // křivkových objektů 138 // Funkce Combine - spojení více křivek v jednu 139 // Oddělení - rozbití zkombinovaných objektů 140 // Funkce Weld 141 // Intersection - 141 // Funkce Trim 141 // 9 Speciální efekty, bitmapy 143 // Perspektiva - Add Perspective 145 // Úběžníky 146 // Kopírováni perspektivy 146 // Vymazání perspektivy 146 // Obálka - Envelope 146 // Obálka z přímek 147 // Obálka z jednotlivých oblouků 148 // Obálka ze zdvojených oblouků 148 // Čtvrtý režim - neomezená editace 149 // Aplikace obálky na odstavcový text v textovém rámu 149 // Kopírování obál ky 149 // Další nové obálky 150 // Odstraňování obálek 150 // Tvarové přechody - Blend 150 //
Přechod mezi dvěma objekty 152 // Akcelerace přechodu 152 // Barevné přechody 153 // Mapování odpovídajících uzlů 153 // Vysunuti - Extrude 154 // Plovoucí roletka Extrude Roll-Up 154 // Nastavení hloubky a směru 155 // Umístění úběžníku 156 // Rotování vysunutí 156 // Definice osvětlení 156 // Barva vysunutí 156 // Zkosení hran 157 // Aplikování efektu Extrude na otevřenou křivku 157 // Odstranění vysunutí 157 // Kontura - Contour 158 // Lens - efekty a filtry pomoci čoček 159 // PowerClip 160 // Text na křivce 162 // Použití zarovnání na křivku 163 // Kopírování a klonování efektů 164 // Presets - přednastavené postupy 165 // Práce s bitmapou 166 // Vytvoření bitmapy z vektorového objektu 166 // Editace - úprava bitmapy bitmapovým editorem 167 // Zrněna velikosti a rozlišení 167 // Převod do barevných režimů 168 // Maskování bitmap - Bitmap Color Mask 169 // Další úpravy bitmapy 170 // Další práce s bitmapou, bitmapové efekty 170 // 10 Layout, vrstvy a styly 173 // Rozvržení dokumentu - Layout 174 // Něco málo z teorie písma 177 // Nastavení stránky 177 // Nastavení pravítek - Rulers 178 // Možnosti přesného polohování objektů 179 // Grid - rastr výkresu 179 // Vodicí linky - Guidelines 179 // Vrstvy - Layers 180 // Práce s roletkou Layers 182 // Pořadí vrstev a objektů 183 // Styly 183 // Práce s roletkou Styles 184 // Příkazy pro práci se styly 184 // Detailní definování stylů 185 // Práce se šablonami 185 // Otevření nového výkresu z šablony 186 // Vytvoření šablony 186 // Editování šablony 186 // Ukládání šablon v práci se styly 186 // Správce objektů 187 // Práce se správcem objektů 187 // 11 Předtisková příprava a tisk 189 // Proč je tisk obtížný? 190 // Práce s barvami 190 // Správce barev - Color Manager 191 // Kalibrace monitoru 193 //
Nastavení chromatičnosti - Chromacity 194 // Nastavení barevné teploty 195 // Nastavení gamma křivky 195 // Kalibrace tiskárny 196 // Opět malá troška teorie 196 // Výběr tiskárny 197 // Kalibrace tiskárny 197 // Kalibrace scanneru 198 // Tisk - 198 // Příkaz Print 198 // Print Options, záložka Separations 201 // Print Options, záložka Options 203 // 12 Instalace a nastavení 207 // Malý průvodce instalací 208 // Options - uživatelské nastavení 210 // General není generál, ale všeobecné nastavení 211 // Pro zobrazování je Display 212 // Vše pro nástroje 213 // Nejen pro pokročilé 216 // Text a zobrazení 217 // Písmo a dokument 218 // Spelling a Type Assist těžko našinec využije 219 // Customize, aneb další nastavení // ikonových a roletových menu 219 // Klávesové zkratky 220 // Vlastní struktura hlavního menu 221 // Je libo vlastní lišty s nástroji? 221 // Nastavení plovoucích roletek 222 // Barevná paleta nejen pro malíře 223 // Malý přehled klávesových zkratek 224 // Barevná příloha 227 // Rejstřík 231

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC