|
.
|
|
0 (hodnocen0 x )
|
|
(0.8) Půjčeno:24x
|
|
BK
|
|
|
|
|
|
1. vyd.
|
|
Ostrava : Pedagogická fakulta, 1989
|
|
209 s. : tb., grafy ; 21 cm
|
|
|
|
|
|
ISBN 80-7042-014-6 (brož.)
|
|
|
|
Obálka Zdeněk Jelínek
|
|
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
|
|
Určeno studentům denního studia, studia při zaměstnání a postrgraduálního studia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
000015488
|
|
Rekat.
|
|
PŘEDMLUVA 3 // 1. UPLATNĚNÍ PSYCHOLOGIE V PEDAGOGICKÉ PRAXI 4 // 2. PSYCHOLOGICKÉ ZÁKLADY POZNÁVÁNÍ OSOBNOSTI ŽÁKA 6 // 2.1 POZNÁVÁNÍ A POSUZOVÁNÍ 13 2.1.1 Úvodní poznámky // 2.1.2 Druhy pozorování // 2.1.3 Co učitel vo své práci pozoruj a posuzuje // 2.1.4 Nedostatky pozorování a posuzování // 2.1.5 Posuzovací kategorie, škály // 2.1.6 Sémantický diferenciál /Nevřala/ // 2.1.7 Úkoly // 2.2 DOTAZOVÁNÍ 34 // 2.2.1 Volba otázek // 2.2.2 Rozhovor /interview/ // 2.2.3 Dotazník /Paulik a Nevřala/ // 2.2.4 Anketa // 2.2.5 Anamnéza /Mlčák/ // 2.2.6 Úkoly // 2.3 EXPERIMENT 54 // 2.3.1 Laboratorní a přirozený experiment 54 // 2.3.2 Úkoly 58 // 2.4 TESTY // 2.4.1 Úkol 59 // 2.5 ANALÝZA DOKUMENTŮ A PRODUKTŮ ČINNOSTI ŽÁKÚ 60 // 2.5.1 Písemné produkty // 2.5.2 Dětská kresba /Mlčák/ 72 // 2.5.3 Úkoly 72 // 2.6 VYBRANÉ OZÁZKY VYUŽITÍ STATISTIKY UČITELI /Zaškodná/ 77 // 2.6.1 Základní statistické pojmy 77 // 2.6.2 Statistické metody // 2.6.3 Kontrolní otázky pro studenty // 2.6.4 Statistické tabulky // 3. Školní připravenost /Mlčák/ 97 // 3.1 ASPEKTY ŠKOLNÍ PŘPRAVENOSTI 97 // 3.2 MODELOVÁ CHARAKTERISTIKA DÍTĚTE 100 // 3.3 ÚKOL // 4. VYBRANÉ OTÁZKY ŠKOLNÍ PATOPSYCHOLOGIE 103 // 4.1 VÝUKOVÉ A VÝCHOVNÉ OBTÍŽE ŽÁKŮ /Schneiderová/ 103 // 4.1.1 Neprospěch 104 // 4.1.2 Výchovné problémy 110 // 4.2 DĚTSKÉ NEURÓZY /Záškodná/ 113 // 4.3 LEHKÁ MOZKOVÁ DYSFUNKCE /Záškodná/ 124 // 4.4 ÚKOLY 131 // 5. ŠKOLNÍ TŘÍDA Z POHLEDU SOCIÁLNÍ PSYCHOLOGIE /Záškodná/ 133 // 5.1 CHARAKTERISTIKA ŠKOLNÍ TŘÍDY JAKO MALÉ SOClÁLNÍ SKUPINY /Záškodná/ 133 // 5.1.1 Struktura školní třídy 134
|
|
(OCoLC)39405902
|
|
cnb000055530
|