Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(12) Půjčeno:12x 
BK
4. vyd.
Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1984
121 s. : il. (některé barev.) ; 21 cm

objednat
Odborná literatura pro učitele
000016211
Rekat.
Úvodem ...11 // 1. První začátky ...15 // Proč tedy dítě kreslí? ...18 // První obrazy světa ...20 // Co dítě kreslí? ...22 // Jak vzniká představa o lidském těle? ...24 // Zobrazení člověka — paňák ...26 // Profil ...30 // Zvíře, dům a strom, auto ...32 // Rozvoj kresleného tvaru ...36 // Zobrazení prostoru ...40 // Obrazová scéna ...44 // Čtvrtý rozměr dětské kresby ...51 // Ještě trocha zvláštností ...5 3 // Hádanka barvy ...55 // Dětský kolorit ...56 // Každý je trochu jiný ...58 // Typy kreslířů ...59 // Jak je to s inteligencí dítěte — poznáme ji // podle kresby? ...62 // Nechat růst nebo vychovávat? ...83 // Má naše dítě talent? ...86 // 2. Výtvarný projev a psychický život ...91 // Srna a houbař ...93 // Vnímání je velká práce ...94 // Vnímání a výtvarný projev ...95 // Nakreslete nádraží ...96 // Tichý rybník a co je pod hladinou ...98 // Myslet, představovat si a vytvářet ...99 // Představivost ...100 // Hra předjímá budoucí život ...103 // Co je tvořivost ...104 // Uskutečnit se ...107 // 3. Kreslení a malování ...111 // Kreslit a malovat nestačí ...114 // Modelování ...117 // Čím modelujeme? ...118 // Uchovávání kreseb a maleb ...119 // Pracoviště ...120 // Malé desatero pro výtvarnou výchovu malých ...121 // Literatura ...123
(OCoLC)39562764
cnb000021565

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC