Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(13) Půjčeno:13x 
BK
1. vyd.
Praha : Grada, 2005
139 s. ; 25 cm

objednat
ISBN 80-247-0969-4 (váz.)
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje rejstřík
Popsáno podle dotisku 1 vyd., vydaného v roce 2008
000016501
O autorovi ...9 // Poděkování ...11 // Úvod // Marketing, jak jej vnímáme dnes ...13 // 1. kapitola Vaše firma se nedostatečně zaměřuje na trh a není „řízena“ zákazníky ...23 // Nedostatečná analýza trhu ...24 // Nedostatečná podpora potřeb zákazníků ...29 // 2. kapitola Vaše firma zcela neporozuměla svým cílovým zákazníkům . 35 // Nedostatečné informace o cílových zákaznících ...36 // Skutečné prodeje zaostávají za očekávanými ...37 // Vysoký počet navrácených výrobků a rostoucí počet stížností ...37 // Čeho je zapotřebí? Rozsáhlejšího a kvalitnějšího výzkumu chování spotřebitelů ...38 // Využívejte více analytických metod ...42 // Zřizujte diskusní panely pro zákazníky a dealery ...44 // Instalujte software pro řízení vztahů se zákazníky (customer relationship management - CRM) a efektivně shromažďujte data ...45 // 3. kapitola Vaše firma potřebuje lépe vymezit a sledovat svou konkurenci ...47 // Příliš jste se zaměřili na nesprávného konkurenta, který vás navíc významným způsobem neohrožuje ...48 // Nemáte systém pro získávání informací o konkurenci a pro jejich využití ve firmě ...49 // Jmenujte pracovníky nebo oddělení zodpovědné za systematické shromažďování informací ...50 // Přijímejte do pracovního poměru pracovníky od konkurence ...50 // Monitorujte každou novou technologii ...51 // Připravujte nabídky, které jsou obdobné jako nabídky vaší konkurence ...52 // 4. kapitola Vaše firma nevěnuje dostatek pozornosti vztahům se svými zaměstnanci, dodavateli, distributory a investory ...55 // Vaši zaměstnanci nejsou spokojeni ...56 // Máte druhořadé dodavatele ...57 // Nemáte nejlepší vztahy s distributory ...57 // Vaši investoři nejsou spokojeni ...57 //
Myslete na vzájemný prospěch svůj a svých partnerů ...58 // Řiďte lépe své zaměstnance ...58 // Zlepšete vztahy dodavateli ...60 // Řiďte lépe síť svých distributorů a dealerů ...60 // 5. kapitola Vaší firmě se nedaří vyhledávat nové obchodní příležitosti . 63 // Vaše firma není úspěšná ve vyhledávání nových příležitostí ...64 // Většina vašich iniciativ na trhu selhala ...65 // Vytvořte systém pro stimulování nových nápadů ...66 // Vybudujte systémy pro kreativní vytváření nových myšlenek ...68 // 6. kapitola Vaše firma má problémy s marketingovým plánováním ...73 // Váš marketingový plán postrádá některé prvky nebo logické uspořádání ...74 // Váš plán neumožňuje finanční simulaci ...75 // Váš plán neobsahuje alternativní scénáře ...75 // Plány musejí být logicky uspořádány ...76 // Vyžadujte, aby manažeři připravovali flexibilní rozpočty . 76 // Každoročně oceňte nej lepší marketingové plány a výsledky ...77 // 7. kapitola Vaše produkty nejsou provázány se souvisejícími službami ...79 // Sortiment firmy obsahuje příliš mnoho výrobků, které jsou ztrátové ...80 // Firma poskytuje bezplatně služby v příliš širokém rozsahu ...81 // Firma nedostatečně kombinuje prodej svých výrobků se službami (cross-selling) ...81 // Zaveďte systém identifikace neziskových výrobků a hodnotící systém ...82 // Je třeba se rozhodnout, které služby zpoplatnit a které poskytovat zdarma ...83 // Firma by měla zlepšit cross-selling a upselling ...83 // 8. kapitola Vaše firma nezvládá budování značky a komunikační politiku ...85 // Váš cílový trh není uspokojivě informován o vaší firmě . . 86 // Vaši značku nelze odlišit od jiných značek ...87 //
Každý rok věnujete přibližně stejné prostředky na jednotlivé nástroje marketingové komunikace ...87 // Nedostatečně vyhodnocujete návratnost finančních prostředků ...88 // Zlepšete svou strategii budování značky a sledujte, jak se promítá do zvýšení hodnoty značky ...88 // Přesuňte finanční prostředky k marketingovým nástrojům, u nichž očekáváte vyšší efektivnost ...90 // Vyžadujte na marketérech, aby odhadovali finanční důsledky svých výdajových požadavků ...95 // 9. kapitola Vaše firma není natolik dobře organizovaná, aby mohla uskutečňovat efektivní marketing ...97 // Ředitel marketingového oddělení nepracuje efektivně ...98 // Marketingový tým postrádá dovednosti na úrovni doby ..99 // Existují napjaté vztahy mezi pracovníky marketingového oddělení a pracovníky dalších útvarů ve firmě ...99 // Na pozici marketingového ředitele jmenujte silnou osobnost ...100 // Pracovníci marketingových oddělení si musejí osvojit nové dovednosti ...101 // Zlepšete vztahy mezi marketingovým oddělením a dalšími útvary ve firmě ...114 // 10. kapitola // Vaše firma má rezervy ve využívání nových technologií . . 119 // Vaše firma dosud využívá internet jen minimálně ...120 // Vaše firma disponuje nedostatečným systémem automatizace obchodních operací ...121 // Vaše firma dosud nezavedla žádný systém automatizace marketingových operací ...121 // Vaše firma nevyužívá formální rozhodovací modely ...121 // Vaše firma málo používá elektronické navigační pulty ...121 // Více ve vaší firmě využívejte internet ...122 // Zdokonalte systémy automatizace některých obchodních operací ...126 // Využijte automatizaci k provádění běžných marketingových rozhodnutí ...126 // Vytvořte rozhodovací modely ...127 //
Instalujte marketingové navigační systémy ...128 // Epilog // Desatero pro efektivní marketing ...131 // Rejstřík ...135
(OCoLC)85120980
cnb001446553

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC