Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.07.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
Olomouc : Prodos, c1998
118 s.

objednat
ISBN 80-7230-020-2 (brož.)
Publikace v kroužkové vazbě
Obsahuje úvod
Čeština - metodiky
000017917
Český jazyk ve 2. až 5. roč. - příručka pro učitele // OBSAH // Úvod...5 // Teoretické poznámky к učivu...6 // Délka samohlásek...6 // Dělení slov, slabikotvorné r, 1...6 // Vlastní jména z hlediska pravopisného...6 // Cizí slova - význam, psaní...6 // Vyjmenovaná slova...6 // Soustava českých hlásek, párové souhlásky...7 // Slabiky...7 // Význam slova (synonyma, opozita, slova polysémní, homonyma), slova zdrobnělá, // citově zabarvená, nespisovná...7 // Stavba slova, odvozování pomocí přípon a předpon. Skupiny slov se stejným základem. // Předpony ob- a v- (skupiny bé, pě, vě vs. bje-, vje-), předpony roz- a od- z hlediska pravopisu...8 // Interpunkce ve větě, užívání spojek...8 // Slovní druhy, jejich třídění...8 // Podstatná jména, pády prosté a předložkové, číslo a rod podstatných jmen...9 // Skloňování neuter...9 // Skloňování feminin... 10 // Skloňování maskulin... 10 // Skloňování maskulin - neproduktivní vzory předseda, soudce... 10 // Adjektiva (druhy adjektiv, stupňování)...11 // Číslovky (druhy číslovek)...11 // Slovesa (osoba, číslo, čas, slovesný způsob a jeho funkce)... 12 // Třídění vět podle obsahu... 12 // Stavba věty jednoduché... 13 // Uspořádání věty, skladební dvojice... 14 // Shoda přísudku s podmětem... 14 // Několikanásobné větné členy... 14 // Souvětí, spojování vět do souvětí... 15 // Popis... 15 // Vypravování, přímá
a nepřímá řeč... 16 // Užívání jazyka ve společenském kontaktu a v praktickém životě... 16 // Učební plán základní školy...20 // Učební osnovy pro 2. ročník...21 // Učební osnovy pro 3. ročník...22 // Učební osnovy pro 4. ročník...24 // Učební osnovy pro 5. ročník...26 // Návrh časového a tematického plánu pro 2. ročník...28 // Návrh časového a tematického plánu pro 3. ročník...30 // Návrh časového a tematického plánu pro 4. ročník...32 // Návrh časového a tematického plánu pro 5. ročník...34Český jazyk ve 2. až 5. roč. - příručka pro učitele // ČESKÝ JAZYK VE 2. ROČNÍKU...36 // 1. Aktivizace poznatků z 1. ročníku...36 // 2. Vety. Uspořádání vět. Druhy vět. Věty - slova...41 // 3. Slovní význam...45 // 4. Slova - slabiky...47 // 5. Hlásky a písmena...49 // 6. Souhlásky...53 // 7. Výslovnost a psaní souhlásek uprostřed a na konci slov... 55 // 8. Abeceda...57 // 9. Slovní druhy...59 // 10. Větné celky, věty jednoduché, souvětí...61 // ČESKÝ JAZYK VE 3. ROČNÍKU...62 // 1. Aktivizace poznatků z 2. ročníku...62 // 2. Věty...66 // 3. Vyjmenovaná slova...69 // 4. Druhy slov...75 // 5. O větě a větách...81 // ČESKÝ JAZYK VE 4. ROČNÍKU...83 // 1. Aktivizace poznatků z 3. ročníku...83 // 2. Vyjmenovaná slova...86 // 3. Podstatná jména...91 // 3.1 Skloňování neuter...91 // 3.2 Skloňování feminin...92 // 3.3 Skloňování maskulin...94 // 4. Slovesa...98
5. Shoda přísudku s podmětem...100 // ČESKÝ JAZYK V 5. ROČNÍKU...102 // 1. Aktivizace poznatků z předchozích ročníků...102 // 2. Slovní druhy... 109 // 2.1 Podstatná jména...109 // 2.2 Přídavná jména... 110 // 2.3 Číslovky... 113 // 3. Shoda přísudku s podmětem... 114 // 4. Cvičení bez výběru jevů... 115

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC