Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 27.03.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:3x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Computer Press, 1999
ix,205 s.

objednat
ISBN 80-7226-182-7 (brož.)
Praxe manažera (Computer Press)
Obsahuje úvod, rejstřík
Obchod elektronický - příručky
000021131
Úvod 1 // Je to droga. Ta nejrychlejší. 3 // Malá sázka, gigantická výhra. Lze ignorovat? 3 // Začali jsme od prostŕedka. 7 // Kapitola 1 // Vše je internetová komerce 9 // Historické poučky aneb kukaččí hnízda na Internetu 9 // Internet je komerční 12 // Vykolíkujeme hřišté 14 // Komunity a jak z nich profitovat 18 // i // Digitální národ 21 // Šílenci od narození, vůdcové pro život 22 // Pasivní Internet 25 // Internet, zemé svobody 26 // Jaký zákazník, takový obchod 30 // Prognózy růstu 31 // Slepé uličky 31 // Teorie propasti, zatím nezpochybněná 36 // Teorie dozrávání 38 // Jak se dozrává? 40 // Zakleté připojení 42 // Význam nabídky 43 // Bandwidth zdarma 44 // Proč ještě paušál není? 49 // Vysokorychlostní Internet 50 // Začít včas a držet krok 52 // První může být i jediný vítězný 53 // Vývojové etapy nepřeskočíte 54 // Několik čísel a grafů 56 // O čem se dočtete dál 59 // Dělejte byznys na Internetu // Kapitola S // Firemní weby: jiný zážitek 61 // Všechny znaky špatného webu 61 // Pro koho to vlastně je? 64 // Profit z firemního webu 66 // Tvorba webu není drahá 68 // Jak si zajistit návštěvnost 71 // Co je to vlastně návštěvnost? 72 // Pár vět ke cookies 77 // Propagace webu 80 // Zavedení do internetových vyhledávacích služeb, // katalogů a indexérů 81 // Testujte na tchýních 85 // Nejčastěji vyhledávaná slova 88 // Bannerová reklama 93 // Příklady "trikových" bannerů a další statistiky 99 // Výměnná bannerová reklama 101 // Internetová média - jak v nich získat prostor? 103 // Aliance a sponzorování 104 // Spojení s internetovými obchody 106 // Podpis v e-mailu 106 // Přímá výměnná reklama a propagace 107 // Pomoc konkurenci? 107 // Úspěšné bannery, tentokrát ty opravdové 108 // Magie 110 //
A ještě zbývá mít zajímavý web 111 // Pro zájemce o firmu 113 // Pro novináře, ale nejen pro ně 115 // Pro vlastní zaměstnance 116 // Pro uživatele produktů a zájemce o ně 117 // Pro opakované návštěvy 119 // Myslete na (blízkou) budoucnost 122 // Kapitola 4 // Intranet s.r.o., čili Internet ve vlastní firmě 123 // Internetové dovednosti coby kvalifikace 124 // Elektronická pošta je základ 125 // Interaktivní elektronická komunikace 130 // Práce doma a obecně outsourcing činností s využitím Internetu 134 // Elektronicky uvnitř i navenek 137 // Pomůžete si tak jako tak 139 // Viíí // Obsah // Kapitola 5 // Jdeme do obchodu // Obchod je složitý. Musí být? // Národ nebo komunita // Hra o planetu (nebo alespoň o stát) // Komunita není neslušné slovo // Ráj statistik a prognóz // Objem reklamy // Ztíží internetové obchody život obchodům kamenným? // Za kolik se prodá zboží? // Co se prodává více a co méně? // Banky na Internetu // Uživatelé českého Internetu - počet a profesionalita // Čtyři klíče ? internetovému obchodu // Sortiment: proč ne hned internetový supermarket? // Sortiment normálního obchodu . // Konkurence je z kamenného břehu Proč lákají speciality // Lepší ceny // Spočítejte si strmou cestu i pozvolný vývoj // Přidané informace a přidané služby // Informace pro koncového zákazníka, zjednodušení procesu pro byznys // Jaké informace // Konvergence obchodu a média // Přidané služby a vůbec význam bohatosti obchodního webu Když se o obchodu neví, jako by nebyl Jak propagovat internetový obchod Pokus o bannerové desatero // Dvě tváře obchodu // Čelem k zákazníkovi: jak udělat obchod // Čelem k správci: jak obchod snadno spravovat a jak mu rozumět Platformy a technika // Je to, jako všechno na Internetu, běh na dlouhé trati // Rejstřík

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC