|
.
|
|
0 (hodnocen0 x )
|
|
(13.3) Půjčeno:40x
|
|
BK
|
|
|
|
|
|
Praha : Univerzita Karlova, 2002
|
|
208 s.
|
|
|
|
|
|
ISBN 80-7290-101-X (brož.)
|
|
|
|
|
|
Obsahuje bibliografické citace, úvod
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poradenství pedagogicko-psychologické - diagnostika - učebnice vysokošk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
000022284
|
|
ÚVOD // 1 DIAGNOSTICKÉ PROSTŘEDKY // 1.1 Pozorování Dobromila Trpišovská // 1.2 Diagnostický rozhovor Josef Duplinský // 1.3 Anamnéza Zuzana Hadj Moussová // 1.4 Testové metody Dobromila Trpišovská // 1.5 Kresebné diagnostické metody Anna Kuchařská // 1.6 Kazuistika Zuzana Hadj Moussová // TYPY VYŠETŘENÍ // 2.1 Školní zralost Lidmila Valentová // 2.2 Výukové a výchovné problémy Zuzana Hadj Moussová // 2.3 Profesní poradenství ve školství Anna Kuchařská // 2.4 Diagnostika specifických poruch učení Věra Pokorná // 2.5 Diagnostika dítěte s hyperkinetickou poruchou Věra Pokorná // 2.6 Nadání, nadané děti a jejich vyhledávání Lenka Hříbková // 2.7 Diagnostika školní třídy Zuzana Hadj Moussová
|