OBSAH // NĚKOLIK SLOV ÚVODEM ... // 1. PSYCHOLOGICKÉ, PEDAGOGICKÉ A SOCIOLOGICKÉ // ASPEKTY HUDEBNÍCH ČINNOSTÍ ... // 1.1 Hudební schopnosti, jejich klasifikace a vývoj // 1.2 Hudební dovednosti a problematika jejich rozvoje // 1.3 Základní faktory rozvoje hudebně tvořivého myšlení // 1.4 K teorii a praxi pedagogicko-psychologické diagnostiky // Poznámky k 1. kapitole ... // Náměty na seminární práce ... // Doporučená literatura k 1. kapitole: ... // 2. ZÁKLADNÍ OTÁZKY PEDAGOGICKÉ KOMUNIKACE // V PROFESIONÁLNÍ HUDEBNÍ VÝCHOVĚ ... // 2.1 Metody, zásady, principy a styly práce pedagoga. // 2.2 Sociálně psychologické dovednosti učitele ... // 2.3 Základní otázky komunikace se žákem ... // 2.4 Hodnocení výsledků práce žáka a učitele ... // Poznámky ke 2. kapitole ... // Náměty na seminární práce ... // Doporučená literatura ke 2. kapitole ... // 3. ORGANIZACE, ŘÍZENÍ A MATERIÁLNĚ TECHNICKÉ // ZABEZPEČENÍ VÝUKY ... // 3.1 Pracovně právní minimum pedagoga ... // 3.2 Pedagogická dokumentace a odborná literatura ... // 3.3 Učební pomůcky a jejich využití ... // Poznámky ke 3. kapitole ... // Náměty na seminární práce ... // Doporučená literatura ke 3. kapitole ... // NĚKOLIK VĚT ZÁVĚREM ... // DOPORUČENÁ LITERATURA K DALŠÍMU STUDIU // REJSTŘÍK