Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 10.07.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(13.6) Půjčeno:217x 
BK
Praha : Pedagogická fakulta, 1998
141 s. : il. ; 21 cm

objednat
ISBN 80-86039-55-2 (brož.)
Dotisk 2011
Obsahuje bibliografie
Čtení - didaktika - učebnice vysokošk.
Psaní - didaktika - učebnice vysokošk.
000022674
1. VÝVOJ METOD VYUČOVÁNÍ PRVOPOČÁTEČNÍMU ČTENÍ A PSANÍ 8 // 1.1 Vznik písma a nejstarší metody výuky čtení a psaní 8 // 1.2 Přehled vyučovacích metod 9 // 2. PSYCHOLOGICKÉ ASPEKTY VYUČOVÁNÍ ČTENÍ A PSANÍ 18 // 2.1 Psychologické základy vyučování čtení 18 // 2.2 Psychologické teorie učení a metody výuk)’ elementárního čtení. 19 // 2.3 Psychologické výzkumy čtení 24 // 3. SÉMANTICKÉ ASPEKTY ČTENÍ A PSANÍ 28 // 4. PŘEDŠKOLNÍ PŘÍPRAVA NA ČTENÍ A PSANÍ 33 // 4.1 Připravenost dítěte na výuku čtení a psaní 33 // 4.2 Předškolní příprava na výuku čtení jako součást prevence // výukových obtíží 35 // 5. SOUČASNÁ VÝUKA ČTENÍ 40 // 5.1 Současné pojetí vyučování čtení 40 // 5.2 Analyticko-syntetická metoda výuky čtení v 1. ročníku 41 // 5.3 Cíle výuky čtení v 1. ročníku základní a obecné školy 43 // 6. ETAPY VÝUKY ČTENÍ 45 // 6.1 Etapa jazykové přípravy 45 // 6.2 Etapa slabičné analytického čtení 50 // 6.3 Etapa plynulého čtení slov 56 // 7. HODNOCENÍ A DIAGNOSTIKA VE ČTENÍ 60 // 7.1 Kvalitativní znaky čtenářského výkonu 60 // 7.2 Kvantitativní znak čtenářského výkonu .. // 7.3 Kontrola a diagnostika výsledků ve čtení // 8. SOUČASNÁ VÝUKA PSANÍ 63 // 8.1 Cíle výuky psaní 63 // 8.2 Vybrané metodické problémy výuky psaní v 1. ročníku 63 // 8.3 Psaní leváků 69 // 8.4 Hygienické návyky při psaní 70 // 8.5 Hodnocení psaní. Znaky písma 71 // 8.6 Psaní ve vyšších ročnících 77

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC